رئال مادرید شب گذشته موفق شد در زمین سلتاویگو به پیروزی 2-1 رسیده و اختلاف 9 امتیازی در صدر جدول لالیگا را حفظ کند.

در دیداری که سه ضربه پنالتی برای مادریدی ها اعلام شد، کریم بنزما دو ضربه را به گل تبدیل کرد و یکی از آنها توسط دروازه بان سلتا مهار شد و درخشش تیبو کورتوا هم ادامه داشت تا رئال مادرید در غیاب کارلو آنچلوتی به 3 امتیاز ارزشمند دیگری در خارج از خانه دست پیدا کند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای تیم در پایان بازی گفت:

هیجان زده ایم. می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. سلتا حریف بسیار سرسختی است، و بازی در این ورزشگاه هم سخت و نمی توان به راحتی پیروز شد. حالا در آستانه دیدار با چلسی باید از این پیروزی لذت ببریم و استراحت کنیم. می دانیم که آنها در میانه میدان خیلی خوب بازی می کنند و باید سخت کار می کردیم تا برنده میانه میدان ما باشیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم که از آنها استفاده نکردیم اما پنالتی های خود را گل کردیم و پیروز شدیم که مهم ترین چیز است.

درخشش کورتوا و بنزما

آنها برای ما فوق العاده مهم هستند. در حالت ایده آل، کار نباید به اینجا بکشد و تیبو نباید کار زیادی برای انجام دادن داشته باشد اما داشتن او فوق العاده است چون بازیکنی استثنایی و پسری فوق العاده است. کریم هم بارها خود را نشان داده و دوباره تکرار کرد. او بازیکن با کلاسی است و شجاعت بازیکنان بزرگ را دارد. مطمئنا کریم یکی از بزرگان فوتبال است. گاهی اوقات وقتی شکست می خوریم، می توانیم خود را پنهان کنیم، اما او در مواقع سختی می ایستد و پنهان نمی شود.

فرم والورده

راستش را بخواهید از سفرهای زیادی که داشته ام کمی خسته ام، سفرهای طولانی بودند که ساعت ها طول کشیدند و گاهی اوقات درست خوابیدن سخت می شد. اما برای آنچه در پیش است آماده ام تا در ترکیب اصلی تیم جای خود را پیدا کنم. سرمربی اروگوئه در خصوص لقب فالکون (شاهین) با من شوخی می کرد، و سپس هم تیمی هایم در تیم ملی این لقب را روی من گذاشتند. فکر می کنم پرنده کوچک به یک شاهین (فالکون) تبدیل شده است. از لحاظ جسمی و ذهنی خودم را آماده می بینم تا شخصیتم را اینجا در مادرید نشان دهم.

بازی با چلسی

فرصتی برای ماست تا انتقام سال گذشته را بگیریم. بازیکنان لازم، انگیزه و عطش کافی برای دستیابی به هدفمان را داریم.