به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر در یک سال اخیر و زیر نظر اریک تن هاگ در ترکیب آژاکس به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا تبدیل شده و حالا تیم‌های بزرگی را خواهان خود می‌بیند. به نظر می‌رسد فصل بعد اریک تن هاگ روی نیمکت منچستریونایتد حضور خواهد داشت و سباستین هالر مدعی شد از این سرمربی بابت کارهایش در آژاکس همیشه تشکر می‌کند.

سباستین هالر گفت: "اریک تن هاگ فردی باهوش بوده که نقاط قوت و همچنین نقاط ضعف خود را به‌خوبی می‌شناسد. من فکر می‌کنم تن هاگ سعی می‌کند هر روز بهتر شده و همیشه در کنار بازیکنان باشد، همچنین او سعی می‌کند همه بازیکنان تیم را در برنامه خود مشارکت دهد. البته من می‌خواهم بگویم که شرایط در رختکن هر تیمی متفاوت بوده و بنابراین طبیعی است که شما باید کمی متفاوت عمل کنید. پس باید دید روش اریک تن هاگ در منچستریونایتد چگونه خواهد بود. این وظیفه سرمربی است که آنچه را که می‌خواهد انتخاب کند. ما فقط بازیکنان تیم او هستیم و باید این مسئله را درک کنیم.

من تنها به‌خاطر کارهایی که اریک تن هاگ برایم انجام داد از او سپاسگزارم و امیدوارم که بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد. من چیزی برای گفتن ندارم، زیرا از هیچ چیز در منچستریونایتد و روش کاری این تیم ‌خبری ندارم. فقط می‌توانم بگویم که تن هاگ باید از قلب و مغز خود پیروی کرده و درست تصمیم بگیرد."