کاش امیر فرشاد تفکری بعد از غرور و شرمساری، خبری هم از روی ماه دکترش به ما می داد!

امیر فرشاد تفکری بافقی، همان که در نشست آنلاین شهاب عزیزی خادم با روسای هیات های فوتبال، قربان صدقه رییس معزول فدراسیون می رفت و چنان دکتر، دکتر می کرد که هنوز هم نجواهایش در گوش اهالی فوتبال مانده بعد از تماشای دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی توییتی کرده که حیف است موشکافی نشود.

به گزارش طرفداری، رییس هیات فوتبال یزد که نامش با دکتر دکتر گویان و آن جمله معروف «سلام به روی ماه تان دکتر عزیزی خادم، خیلی دلتنگتان بودیم شما می دانید من چقدر دوست تان دارم» بر سر زبان ها افتاد، تحت تاثیر حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی نوشت:

در طول مراسم قرعه کشی جام جهانی غرور و شرمساری رهایم نمی کرد. غروری که گام فخر فوتبال کشور همانند دماوند استوار برمیداشت و آه و حسرتی که روال اصولی را در ساختار فعلی فوتبال ملی نمی بینم و تا دلتان بخواهد، شرایط غیر اصولی است.

در این که تفکری می خواسته احسان اصولی را بزند، شکی نیست. او هم مثل سایر روسای هیات ها حق دارد از رفتار غیر اصولی احسان اصولی شاکی باشد اما بخش اول این توییت که درباره علی دایی است، این پرسش را به دنبال دارد که جناب تفکری، آیا شما خبر دارید همین فخر فوتبال کشور عضو مجمع نیست؟ بله، شما عضو مجمع هستید و دایی نیست! اصلا این چه مجمعی است که علی دایی عضو آن نیست؟ مجمعی که علی دایی عضو آن نباشد اصلا وجاهت ندارد.

جناب تفکری شما خبر دارید تا شما و امثال شما هستید که قربان صدقه یک دکتر تقلبی می روید این فوتبال به دست علی دایی و امثال علی دایی نمی رسد؟ شما خبر دارید شرمساری بابت چنین مجمعی یک لحظه ما را رها نمی کند؟ مجمعی که به علی کریمی رای نمی دهد و علی دایی عضو آن نیست و از دلش رییسی مثل شهاب عزیزی خادم بیرون می آید که مرید امیر اسکندری است.

ما هم شرمساریم. راستی از روی ماه دکتر (ببخشید مهندس) چه خبر؟

قبل از آن که تصویر توییت جناب تفکری را ببینید، حتما این مطلب را بخوانید؛

فریاد عزیزی خادم بر سر رئیس هیات فوتبال یزد؛ تفکری چرا حرف نمیزنی؟ چته؟

توییت رییس هیات فوتبال یزد مثلا در حمایت از علی دایی و البته در حمله به رفتارهای غیر اصولی احسان اصولی