به گزارش "ورزش سه"، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس، منچسترسیتی، و اینتر شنبه‌شب برای فتح بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا در شهر استانبول به مصاف هم می‌روند. فینالی که در ورزشگاه المپیک آتاترک شهر استانبول برگزار خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیا است که ده‌ها هزار نفر فوتبال‌دوست و فعال رسانه‌ای را از گوشه و کنار دنیا به شهر محل برگزاری فینال می‌کشاند. به همین علت است که شهر استانبول سه روز مانده به این بازی بزرگ برای برگزاری هر چه بیشتر فینال چمپیونزلیگ تلاش می‌‌کند.

1884288

در داخل استادیوم، آماده‌سازی زمین چمن و سکوهای حضور تماشاچی‌ها با سرعت ادامه دارد و رسانه‌های ترکیه می‌گویند در مراحل پایانی قرار دارد. در عین حال، شهر استانبول در حال برپایی محوطه‌هایی در اطراف استادیوم است که هواداران و فوتبالدوستان بتوانند پیش از شروع بازی یا پس از آن در آنها حضور داشته باشند. برای آن دسته از فوتبالدوستان که موفق به تهیه بلیت فینال نشده‌اند نمایشگرهایی عظیم در کنار ورزشگاه نصب شده و پیش از شروع بازی کنسرتهایی برگزار خواهد شد.

1884289

اینتر و منچسترسیتی روز پنج‌شنبه وارد شهر استانبول می‌شوند تا برای آماده‌سازی حدود دو روز فرصت داشته باشند. محل اقامت دو تیم تا این لحظه رسانه‌ای نشده است. 

1884290