به گزارش "ورزش سه"، اینتر شنبه آینده در فینال لیگ قهرمانان با منچسترسیتی روبرو خواهد شد. اینتر در سال 2010 این جام را بالای سر برده و پیروزی می‌تواند بازگشت آن‌ها به جمع بزرگان اروپا را نشان دهد و در مقابل، سیتی می‌جنگد تا برای اولین بار این جام را به دست بیاورد. آن‌ها می‌خواهند باخت در فینال سال 2021 برابر چلسی را جبران کنند.

خیلی‌ها سیتی را بخت اصلی بردن این مسابقه می‌دانند اما اینتر می‌خواهد جشن قهرمانی سه‌گانه این تیم را خراب کند و مانع از بردن سومین جام مردان گواردیولا در این فصل شود.

ساکی در مصاحبه با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به این سوال پاسخ داد که چگونه باید هالند را که در 52 مسابقه این فصل 52 گل زده، متوقف کرد: «به شات‌گان نیاز است... شوخی به کنار، باید این را در نظر داشته باشید که سیتی با دو وینگر و یک مهاجم نوک بازی می‌کند، و دی‌بروینه هم اغلب به آن‌ها نزدیک می‌شود؛ در حالی که اینتر دفاع پنج نفره دارد، شامل دو تا وینگ بک و سه تا دفاع آخر. معنایش این است که اغلب در میانه میدان، هافبک‌های سیتی بیش از اینتر خواهد بود.

1884280

توضیحش ساده است. دو تا وینگ بک‌ها مراقب دو تا وینگر گواردیولا خواهند بود و هالند به تنهایی سه دفاع وسط را سرگرم می‌کند. معنایش این است که اگر یکی از سه دفاع آخر سراغ د‌ی‌بروینه نرود، سیتی در میانه زمین یک یا دو بازیکن بیشتر خواهد داشت و می‌تواند مالکیت توپ همیشگی‌اش را داشته باشد.»

مربی سابق میلان توضیح داد چطور اینتر می‌تواند این مشکل را حل کند: «کار راحتی نیست. وقتی میلان من با ناپولی که مارادونا و کارکا را داشت روبرو شد، نگران این بودم که این دو نفر توپ را بگیرند و برای همین پرسینگ سازماندهی شده‌ای را روی صاحب توپ پیاده کردیم. اما اینتر کم پرسینگ انجام می‌دهد. فکر کنم آن‌ها بازی‌شان را روی دفاع و زدن ضدحمله‌های سریع بگذارند.»