به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد معدنچی در کنفرانس پس از بازی با آلومینیوم گفت: ما با تیم خیلی خوب و گردن کلفتی بازی داشتیم؛ تیم آلومینیوم کادر فنی بسیار خوبی دارد. در این زمان یک هفته‌ای که آقای سرآسیایی به ما اضافه شدند در طول هفته شبانه روز روی مسائل تاکتیکی کار کردیم و امروز روی زمین در شروع بازی و موقعیت‌هایی که خلق کردیم این کارها را نشان دادیم. در این هفته در فاز دفاعی و حمله بسیار خوب کار کردیم و نتیجه‌اش را امروز دیدیم.

معدنچی افزود: تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت و حتی می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در ادامه بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند و ما راضی هستیم. اگر امروز در فاز حمله بیش‌تر دقت کرده بودیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در ادامه در خصوص تعطیلی لیگ بیان کرد:  ما در این هفته بسیار کار کردیم و شبانه روز وقت گذاشتیم و روی مسائل تاکتیکی برنامه‌های زیادی داشتیم. شما متوجه شدید که یک زمانی از بازی عقب نشستیم و در ضدحمله موقعیت ایجاد کردیم. این تعطیلی یک ماهه می‌تواند به تیم ما بسیار کمک کند تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و در بازی‌ آینده نتایج بهتری بگیریم.

مربی فجر در مورد زمین مناسب این بازی که در ورزشگاه امام رضا برگزار شد توضیح داد: من از مدیریت محترم باشگاه آقای فلاح تشکر می‌کنم؛ ما در این یک هفته، اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم. شرایط تیم مشخص است و زمین وضعیت بسیار مناسبی داشت و تیم ما امروز نشان داد در یک زمین خوب می‌تواند بهتر بازی کند و موقعیت بسازد. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بازی هر دوتیم داشت و نکته مثبتی بود که باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم.

معدنچی ادامه داد: اطلاع ندارم که باقی بازی‌ها در مشهد برگزار می‌شود اما باید دید شرایط استادیوم پارس به چه شکل خواهد بود و در آینده مشخص خواهد شد. این موضوع را باید به آینده موکول کنیم و آقای سرآسیایی به عنوان فرد اول در کادر فنی تصمیم بگیرند و در آینده این مسئله مشخص خواهد شد.

مربی فجر در پایان گفت: دو هفته پیش بعد از بازی با پدیده اعلام کردم و الان هم می‌گویم؛ ما از نظر فنی و اخلاقی تیم بسیار خوبی داریم و چون از اول فصل با تیم بودم این تغییر را می‌بینم. تفکرات آقای سرآسیایی در این یک هفته خودش را نشان داده و ما یک ماه زمان داریم و من مطمئن هستم که تیم فجر در لیگ برتر خواهد ماند.