به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از پیروزی شب گذشته رئال برابر سلتا تحت هر شرایطی باید امشب سویا را شکست می داد تا اندک شانس های قهرمانی خود را حفظ کند و در نهایت به لطف گل دقیقه 72 پدری به این مهم دست یافت. این ششمین برد متوالی آبی اناری ها بود و این تیم سرانجام به رتبه دوم لالیگا رسید.
 

 

پدری، ستاره اول میدان در پایان بازی گفت:« بازی دیوانه واری بود و از دقیقه اول مورد تشویق و حمایت هواداران بودم. معتقدم این هواداران شایسته پیروزی بودند و از شادی شان خوشحالم. می دانستیم سویا چه تیمی خوبی است و بازی برابر این تیم دشوار بود. خوب مقاومت کردند ولی در نهایت گل برتری را زدیم. از جلو پرس می کردیم و با صبوری برنده شدیم. خریدهای جدید هم عالی جواب داده اند.»

 

پدری ادامه داد:« گلی که زدم مثل گلم در بازی با گالاتاسرای در ترکیه بود. وقتی مدافع مقابلم تکل زد، مکث کردم و زمانی که شوت زدم، مطمئن بودم وارد دروازه می شود. ما یک تیم متخد هستیم و خوشبختانه همه چیز نیز به سودمان پیش می رود. خوشحالم که به رتبه دوم رسیدیم. ما بارساییم و برای قهرمانی می جنگیم. کار برای رئال هم ساده نیست و امیدوارم امتیاز از دست بدهند.»