به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که به دنبال تداوم روند پیروزی های متوالی خود بود، با دفاع پولادین تیم حریف روبرو شد اما به هر نحوی که بود توانست به گل برسد. این گل را پدری، ستاره 19 ساله آبی اناری ها به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

بعد از 14 شوت داخل چارچوب و کلی موقعیت که در میان آن ها برخورد توپ به تیر دروازه را هم شاهد بودیم، بارسلونا سرانجام در دقیقه 72 به گل رسید. این گل در شرایطی به ثمر رسید که برای باز کردن دروازه سویا، حتی پیکه هم دست به کار شده و از خط دفاعی تا زمین حریف جلو آمده بود و با شوت از راه دور و ضربه سری که به تیر دروازه برخورد کرد، حسابی حریف را تحت فشار قرار داده بود.

ستاره حملات بی امان بارسا اما یک پدرو بود. او به زیباترین شکل ممکن، آن گونه که هواداران تیمش به آن علاقه دارند قفل دروازه سویا را شکست. ملی پوش جوان آبی اناری ها که اوایل نیمه دوم با دریبل سه بازیکن حریف داخل محوطه جریمه حسابی سکوها را به وجد آورده بود، با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه پاس دمبله را به گل تبدیل کرد.

پدری پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و با یک حرکت ریز دو بازیکن سویا را از جریان بازی محو کرد. او با آرامشی قابل توجه ضربه ای زمینی به توپ وارد کرد تا بالاخره تیمش را به گل برساند. واکنش ژاوی بعد از این گل هم بسیار جالب بود. او که به خاطر از دست رفتن موقعیت های متعدد تیمش در این دیدار حسابی کلافه شده بود، با مشت هایی گره کرده و شادی از ته دل، گل پدری را جشن گرفت.