به گزارش "ورزش سه"، دو دوست صمیمی می‌توانند امشب قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان را رقم بزنند: ارلینگ هالند و جک گریلیش. بعد از قهرمانی سیتی در لیگ برتر، وقتی گریلیش داشت با شبکه اسکای مصاحبه می‌کرد، هالند به سمت او دوید و فریاد زد: «عاشقتم لعنتی، می‌دونستی؟»

هم هالند و هم گریلیش فصل فوق‌العاده‌ای را زیر نظر پپ گواردیولا پشت سر گذاشته‌اند و آبی‌های منچستر به واسطه درخشش این دو در حال تبدیل شدن به اولین تیم بعد از یونایتد 99 است که در یک فصل سه‌گانه را می‌برد. پپ بسیار امیدوار است که خط حمله تیمش به مدد درخشش هالند و گریلیش امشب بتواند دفاع مستحکم اینتر را بشکند و به دروازه حریف برسد.

به این ترتیب، اگر سه‌گانه فتح شود، هالند و گریلیش دو تا از ستاره‌های فراوان سیتی هستند که این افتخار به کمک آن‌ها به دست آمده است. نکته جالب اینکه گریلیش وقتی در سال 2021 از استون ویلا به سیتی پیوست، زمان نسبتا زیادی لازم داشت تا در این تیم جا بیفتد اما هالند بلافاصله جا افتاد و شروع به گلزنی کرد.

1885313

هالند این مساله را به روی دوستش آورده است: «به جک گفتم که گاهی اوقات بازیکنان شاید نزدیک یک سال لازم داشته باشند تا در یک لیگ و تیم جدید جا بیفتند، گاهی اوقات هم مستقیم می‌آیند و خوب بازی می‌کنند... این را بهش گفتم. بنابراین، بله، فقط یک بازی لازم بود تا جا بیفتم، من توی کامیونیتی شیلد دو تا فرصت خوب را از دست دادم.»

در این فصل، هالند رکورد پشت رکورد شکسته و گریلیش در سمت چپ خط حمله درخشیده؛ اما نکته جالب اینجا است که این دو، بهترین دوستان هم در دنیای فوتبال هستند تا جایی که در یک آپارتمان در شهر منچستر و در یک طبقه زندگی می‌کنند و این تقویت رابطه برادرانه‌شان در زمین فوتبال هم منعکس شده و هر دو نمایش درخشانی در مسابقات داشته‌اند.

باید دید این رابطه امشب برابر اینتر هم جواب می‌دهد و یک جام دیگر هم به کلکسیون افتخارات آن‌ها اضافه می‌کند یا نه؟