به گزارش "ورزش سه"، امشب در استانبول، فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و منچسترسیتی برگزار خواهد شد و طبعا چشم امید سیتیزن ها به درخشش ارلینگ هالند است. بهترین گلزن لیگ برتر در فصل جاری، همه رکوردها را در انگلیس از آن خود کرده و در لیگ قهرمانان نیز آقای گل است. بزرگترین تهدید برای اینتر نیز هالند خواهد بود و الساندرو باستونی به احتمال زیاد امشب مامور مهار ستاره نروژی خواهد بود. مدافع ملی پوش اینتر ولی ترسی از هالند ندارد.

1885301

او به تی ان تی گفت: «یک ویدیو از بازی رفت رئال و سیتی دیدم و روی عملکرد رودیگر تمرکز کردم. او به شکلی فوق العاده توانست هالند را مهار کند و من از او در بازی فینال الگو خواهم گرفت. البته همه می دانیم که سیتی فقط هالند نیست و ستاره های تعیین کننده زیادی دارد. واقعیت این است که ما هیچ ترسی از سیتی نداریم و خودمان را تیمی قدرتمند می دانیم.»

1874794

باستونی ادامه داد: «رودیگر به من یاد داد چطور می توان هالند را مهار کرد ولی ما قطعا برای کنترل سیتی به یک نمایش تیمی هماهنگ نیاز داریم. باید متحد و جسور باشیم.»

باستونی در مورد شایعات انتقالش به سیتی و آرزویش برای بازی فینال گفت: «آن شایعات هرگز صحت نداشتند. من در اینتر خوشحالم و با همین تیم توانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم، در حالی که هیچکس به ما امید نداشت. رویای من برای بازی فینال پیروزی 1-0 با گلزنی خودم است.»