به گزارش "ورزش سه "، انگار همین دیروز بود، دیه گو آرماندو مارادونا نقش اول بزرگان فوتبال در قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه را بازی می کرد و عکسی به یادگار در کنار دشمن همیشگی اش پله انداخت و از او تمجید کرد. 
شاید خود مارادونا هم فکر نمی کرد به قرعه کشی بعدی جام جهانی نخواهد رسید و فیفا در کلیپی از او به عنوان یکی از بهترین های تاریخ این رقابت ها در کنار گردمولر آلمان، پائولو روسی ایتالیا و گوردن بنکس انگلستان یاد خواهد کرد.  
دست تقدیر برای فوق ستاره بی بدیل تاریخ فوتبال این طور رقم خورده بود تا مردی که در جام جهانی 1986 به جای یک ملت انتقام جنگ را از انگلیسی ها گرفت، دیگر در کنار ما نباشد.  
این یکی از ماندگارترین تصاویر اعجوبه فوتبال جهان است، بازی بزرگ و تاریخی انگلستان برابر آرژانتین که با دو گل ماندگار مارادونا به نفع آرژانتین به پایان رسید. لحظه خوشحالی و حس خوب او در تصویر در کنار عکس العمل های ناراحت کننده هواداران انگلیسی به نمایش در آمده است. لحظه ای که مارادونا به تنهایی انگلستان را از پیش رو برداشت تا به همراه تیمش برای فتح جام قدم های آخر را هم بردارد.  
جای او نه تنها در جام جهانی قطر، بلکه تا ابد در دنیای فوتبال خالی خواهد ماند. مردی که با توپ به جای بازی فوتبال، دلبری می کرد.