به گزارش "ورزش سه"، در شبی که مهاجمان سرشناس سیتی مغلوب دفاع مستحکم اینتر شدند، این رودری بود که در دقیقه 68 تک گل تیمش را زد؛ گلی که برای قهرمانی آبی‌ها در چمپیونزلیگ کافی بود تا به این ترتیب سه‌گانه رؤیایی این فصل خود را تکمیل کنند.

زننده گل قهرمانی سیتزین‌ها در مورد تحقق رؤیایی قهرمانی تیمش بعد از سال‌ها انتظار گفت: "بسیار هیجان زده هستم. این رؤیایی است که به حقیقت پیوست."

او به اشاره به پایان انتظار طولانی هواداران سیتی برای فتح UCL گفت: "نمی‌دانم هواداران سیتی چند سال بود که منتظر چنین شبی بودند. آنها لیاقت چنین موفقیتی را دارند. در چند سال اخیر رابطه بین ما و هواداران به شدت نزدیک شده است."

به عقیده رودری شکست اینتر در فینال کار ساده‌ای نبود: "کار آسانی نبود. اینتر یک تیم خوب بود که در دفاع و ضدحمله با برنامه ظاهر شد. ما برای شکست دادن این تیم همه توان خود را به کار گرفتیم و رؤیایی بزرگ را به حقیقت تبدیل کردیم."

1885750
1885751

رودری با وجود زدن گل قهرمانی از عملکرد خودش راضی نیست: "من در نیمه اول خوب نبودم و افتضاح بازی کردم. فینال ها این گونه هستند و شما نمی توانید انتظار عملکرد خوب همیشه را داشته باشید. احساسات و عصبی شدن برای بازیکنان طبیعی است اما ما مثل حیوان مبارزه کردیم."