به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اظهار نظری از مهدی پاشازاده منتشر شد که در آن آمده بود «مشکلات حفظ مهدی قایدی و محمد محبی را داریم و به نوعی با قیمت‌هایی که مطرح می‌شود، حفظ این دو بازیکن شدنی نیست. گرفتن این دو بازیکن از باشگاه‌های قبلی‌شان هزینه زیادی در برمی‌گیرد و کار خیلی سختی است.» که این صحبت با واکنش تند و ناراحتی تماشاگران استقلال همراه بود.

حالا مهدی پاشازاده، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پیامی این اظهار نظر را تکذیب کرده و نوشته است:

«من پیش از آنکه بازیکن و کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال باشم، هوادار این تیم هستم و به این هواخواهی افتخار می‌کنم.

عاقلانه نیست هوادار استقلال از رفتن ستاره‌های تیمش بگوید، طبیعی است من هم مثل تمام هواداران استقلال دوست دارم مهدی قائدی و محمد محبی و تمام ستاره‌های تیم در استقلال بمانند و این تیم، تقویت شده قدم به فصل جدید لیگ برتر بگذارد. عاقلانه نیست که در این شرایط حساس استقلال، با رسانه‌ها و خبرنگاران مصاحبه کنم و حرف از رفتن ستاره‌ها بزنم.

از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم فریب این حاشیه‌سازی‌ها را نخورند و اجازه ندهند در این روزها که بیشتر از همیشه به اتحاد مدیران، پیشکسوتان و مهم‌تر از همه هواداران استقلال نیاز داریم، یک عده میان ما تفرقه ایجاد کنند. امسال صمیمی‌تر از همیشه کنار هم هستیم و با هم موفقیت‌های استقلال را جشن می‌گیریم.

من هم در مقام یک طرفدار استقلال از تمام توانم استفاده می‌کنم تا در راه حفظ ستاره‌های فعلی تیم و تقویت استقلال کنار مدیران این باشگاه باشم و از شما هم می‌خواهم هم در این روزهای حساس مثل همیشه حامی استقلال باشید.»