به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با پیروزی برابر اینتر توانست تاریخ‌ساز شود و یک سه‌گانه باارزش را فتح کند، اما اسکات کارسون هم توانست یک رکورد شخصی بر جا بگذارد و با رکورد پائولو مالدینی برای بیشترین فاصله بین دو قهرمانی در لیگ قهرمانان برابری کند.

کارسون در پیروزی معروف لیورپول برابر میلان در 2005 روی نیمکت ذخیره‌ها بود و 18 سال بعد در پیروزی سیتی مقابل اینتر نیز روی نیمکت سیتی نشسته بود.

بعد از برد شب گذشته، گروهی از هواداران در توییتر این دروازه‌بان کهنه‌کار را متهم کردند که لیاقت این مدال را ندارد، چون نه در سال 2005 و نه در این فصل حتی یک دقیقه هم برای تیم قهرمان بازی نکرده است.

1886041

یکی از آن‌ها نوشت: «اسکات کارسون. دو بار برنده لیگ قهرمانان بدون یک دقیقه بازی.» چند تا اموجی دست زدن هم کنار این نوشته گذاشت. اما این متن بدون جواب نماند و کارسون در پاسخش نوشت: «90 دقیقه در یک چهارم نهایی؛ بچه تحقیق کن» و دو تا اموجی مدال هم کنار جوابش گذاشت.

اشاره کارسون به بازی رفت یک چهارم نهایی لیورپول برابر یوونتوس است که مردان رافائل بنیتس توانستند غول ایتالیایی را 2 بر یک شکست دهند. 
کارسون 37 ساله ابتدا در سال 2019 به صورت قرضی از دربی به سیتی ملحق شد تا ذخیره ادرسون و کلودیو براوو باشد و در آن فصل اولین بازی‌اش در لیگ برتر بعد از حدود یک دهه را انجام داد و یک پنالتی هم از بازیکنان نیوکسل گرفت.

او سرانجام در سال 2021 به صورت دایمی به سیتی پیوست و فصل قبل در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در تساوی بدون گل برابر اسپورتینگ لیسبون به عنوان یار ذخیره به زمین رفت. او چهار بازی ملی هم در کارنامه دارد.

1886042