به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه استقلال نتوانست در کورس رقابت با پرسپولیس موفق باشد و قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را واگذار کرد، اما نمی‌توان به عملکرد فوق‌العاده مهدی قایدی و محمد محبی در یک‌سال اخیر بی‌توجه بود؛ دو بازیکنی که نقش کلیدی در حملات آبی‌ها داشتند و نمایش آنها در مدعی بودن این تیم کاملا به چشم آمد و حالا هر دو نفر در تیم ملی کنار هم هستند.

مهدی قایدی و محمد محبی به‌عنوان وینگرهای چپ و راست و مهاجم استقلال در فصل اخیر به میدان رفتند که روی هم ۲۰ گل به ثمر رساندند و از سوی دیگر همکاری آنها در جریان بازی‌ها چشمگیر و قابل توجه بود و بسیاری از پاسِ گل‌ها را به یکدیگر دادند یا در ایجاد موقعیت برای هم نقش داشتند.

1886207

قایدی چندین بار پنالتی‌های گرفته شده خود را به محمد محبی داد تا این بازیکن گلزنی کند و از سوی دیگر محبی نیز در برخی گل‌های باشو نقش‌آفرینی کرد تا هر دو بازیکن مکمل یکدیگر باشند و سهم عمده‌ای از نتیجه‌گیری استقلال تا رسیدن به فینال حذفی و حضور در رده سوم جدول لیگ را به خود اختصاص دهند.

در اردوی فروردین‌ ماه تیم ملی فقط محمد محبی از بین این دو ستاره استقلال دعوت شده بود، اما حالا امیر قلعه‌نویی با توجه به درخشش مهدی قایدی تصمیم گرفته او را هم به جمع ملی‌پوشان بیاورد تا حالا هر دو بازیکن خوش‌تکنیک و خطرناک آبی‌ها در اردو حاضر باشند و در قالب یک تیم خودنمایی کنند.