به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز میان مس رفسنجان و تراکتور به میزبانی قرمزپوشان آذربایجانی تمام شد؛ مسابقه‌‎ای که علی رغم نمایش خوب شاگردان محمد ربیعی درنهایت با تک گل محمد عباس زاده خاتمه یافت.
نگاهی به آمار این مسابقه اما برتری رفسنجانی‌ها را به تصویر می‌کشد؛ جایی که آنها هم در مالکیت توپ، هم در پاس و دقت پاس آمار بهتری داشتند. نکته مهم‌تر تعداد شوت های تیم مس رفسنجان به دروازه تیم میزبان بود که 17 شوت به سمت دروازه در مقابل 7 شوت را نشان می‌‍داد و از این تعداد شوت، 6 شوت آنها در چارچوب بود و در مقابل شاگردان ساغلام تنها دو بار در چارچوب ضربه زدند که یکی از همان ضربات به گل تبدیل شد.
در کنفرانس خبری پس از مسابقه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به موقعیت‌های پرشمار تیمش اشاره کرد و اینکه شاید به خاطر حضور هواداران تراکتور بوده که سه امتیاز به تیم میزبان رسیده است.
نارنجی‌پوشان رفسنجانی در صورت کسب سه امتیاز می‌توانستند به یک امتیازی فولاد خوزستان برسند ولی با این باخت 35 امتیازی و در رتبه پنجم باقی ماندند.