به گزارش "ورزش سه"، مرگ سیلویو برلوسکونی تمام ایتالیا را تحت تأثیر قرار داده است. تمامی همکاران قدیمی او و افرادی که با نخست وزیر سابق این کشور در میلان همکاری کرده‌اند، به ستایش وی پرداخته‌اند.

یکی از این افراد آریگو ساکی است که از سال 1987 تا 1991 و همچنین 1996 تا 1997 هدایت روسونری را برعهده داشت. او طی این مدت، 8 قهرمانی مختلف از جمله 2 قهرمانی اروپا را با میلان کسب کرد.

پس از درگذشت برلوسکونی، آریگو ساکی در تماس با خبرگزاری آنسا ایتالیا به صحبت درباره رئیس سابق پرداخته و در حالی که اشک می‌ریخته، او را دوستی باهوش و مردی سخاوتمند لقب داده است.

ساکی در این گفت‌وگو با گریه می‌گوید: با وجود اینکه در دوره طولانی سکوت به سر می‌بردم اما نمی‌توانم مرگ دوست باهوش خود که همه چیز را مدیون او هستم، تحمل کنم.

او می‌گوید: سیلویو برلوسکونی مرد سخاوتمندی بود که همه چیز را به دست آورد. او سعی کرد این کشور را از تفکر فرگرایی تغییر دهد و روش نوینی را بنا کند.

ساکی می‌گوید: برلوسکونی دید وسیعی داشت و به دور دست‌ها می‌اندیشید. وقتی که من را به میلان برد، به او گفتم یا دیوانه‌ای و یا یک نابغه. با توجه به نتایجی که کسب کردم، تو جواب من را بده که برلوسکونی کدام ویژگی را داشت؟