سرمربی منچسترسیتی می گوید برای دیدار فردا شب تیمش برنامه ویژه ای دارد.

پپ گواردیولا به شوخی گفت فردا قصد دارد تیمش را با 12 نفر میدان بفرستد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی فردا شب مقابل اتلتیکو مادرید صف آرایی خواهد کرد. به همین خاطر، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

قرعه سخت تقابل با اتلتیکومادرید

تقابل با هر رقیبی در این مرحله سخت است. هر تیمی روش خاصی برای بازی دارد و باید خودتان را با این شرایط وفق دهید. اگر در این بازی ها به میدان نروید، از تورنمنت حذف می شوید. حضور هر ساله در این تورنمنت لذت بخش است. عملکرد خوبی داشته ایم و برای قهرمانی می جنگیم اما با یک نتیجه بد حذف خواهیم شد. بیش از هر کشور دیگری تیم های اسپانیایی فاتح لیگ قهرمانان شده اند یا به فینال رسیده اند و اتلتیکومادرید قهرمان این لیگ است.

تضاد سبک بازی پپ با سیمئونه

حتی حاضر نیستم حتی یک ثانیه هم راجع به این بحث های احمقانه صحبت کنم. بعد از تماشای بازی اتلتیکو یک اشتباه در مورد روش بازی سیمئونه وجود دارد. سبک بازی تیم او تهاجمی تر از چیزی است که مردم فکر می کنند. او نمی خواهد در بازی سازی ریسک کند اما در یک سوم تهاجمی تیمی با کیفیت هستند. آمده ام تا در مورد برنامه های خودمان صحبت کنم و هیچوقت رقیب را قضاوت نمی کنم. کاری که باید بکنیم این است که برنده شویم. بازی کثیف چیست؟ تیم من در الدترافورد با یک گل برنده شد و برناردو سیلوا 5 دقیقه در کناره زمین وقت صرف کرد و آن بازی کثیف نبود.

سبک بازی در دیدار فردا

من همیشه در حال ایجاد ایده های جدید هستم و فردا یک ایده جدید دیگر خواهید دید. من خیلی فکر می کنم و به همین خاطر است که نتایج خوبی می گیریم. اگر مردم فکر می کنند سبک بازی من مقابل اتلتیکو و لیورپول یکسان خواهد بود، از این فکر خوشم نمی آید و به همین خاطر خیلی فکر می کنم تا تاکتیک های مسخره ایجاد کنم. فردا تاکتیک هایی باورنکردنی خواهیم داشت و فردا با 12 نفر بازی خواهیم کرد! تلاش می کنم بفهمم چه باید کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم و هفته دیگر به مادرید برویم.

حذف قانون گل زده در خانه حریف

ما سه بار به خاطر این قانون حذف شدیم. متاسفانه این قانون حالا تغییر کرده است. حالا دیگر چنین چیزی وجود ندارد. ما برای برد بازی خواهیم کرد. یا موفق می شویم یا حذف خواهیم شد. همیشه تلاش کرده ایم برنده شویم.

مسابقه فردا

فشار زیادی در لیگ قهرمانان روی بازیکنان می گذارم. بیرون از زمین من مسئولم اما مسئولیت روی شانه های من نیست. بازیکنان افرادی هستند که باید برنده شوند. بارها این کار را کرده اند و امیدوارم فردا هم انجام دهند. دیدار فردا تعیین کننده نیست. یک بازی دیگر هم وجود دارد. سعی می کنیم با بهترین نتیجه ممکن به مادرید برویم. با تجربه هستیم اما می توانید صدها تجربه داشته باشید. شاید فردا یک تصمیم اشتباه بگیریم چون فوتبال خیلی سریع است و از آن درس نمی گیریم. تلاش می کنیم خوب بازی کنیم و به مرحله بعد برویم.