به گزارش "ورزش سه"، زیدان از زمان ترک نیمکت رئال مادرید دیگر هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و همچنان در حال استراحت است. 

در چند فصل اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال حضور او روی نیمکت یوونتوس و خصوصا پاری سن ژرمن به گوش رسید که در نهایت هیچ یک به سرانجام نرسیدند. 

مدیران پی اس جی به صورت جدی به دنبال همکاری با این مربی فرانسوی بودند و پیشنهاداتی را هم به او ارائه کردند اما زیدان همه آنها را رد کرد تا شایعه این که او منتظر است تا بتواند روی نیمکت تیم ملی فرانسه بنشیند تقویت شود. 

1884612

این مربی که سابقه قهرمانی در جام جهانی 1998 به عنوان بازیکن با فرانسه را دارد در گفتگو با مجله GQ اظهار داشت:« من اغلب گفته‌ام که وقتی شما تیم ملی کشورتان را به عنوان بازیکن می‌شناسید و حالا مربی شده‌اید، منطقی است که به هدایت این تیم فکر کنید. اما فکر می‌کنم الان زمان این کار برای من نرسیده است. 

وقتی در کان بودم، دوست داشتم به بوردو بروم. سپس می‌خواستم در یوونتوس و پس از آن در رئال مادرید بازی کنم چون هرکدام تجربه متفاوت و قدرتمندتری بودند. ما به این حس بلندپروازی می‌گوییم. من همیشه بلندپرواز بوده‌ام و همیشه به خودم باور داشته‌ام.»

زیدان درباره احتمال بازگشتش به فوتبال گفت:« من هرگز آدمی نیستم که به طور کلی برای چیزی تدارک ببینم. کاری را می‌بینم که حسم می‌گوید. همان کاری که در اولین دوره حضورم روی نیمکت رئال کردم. ما دستاوردهای بسیاری داشتیم و من نیاز داشتم کمی نفس بکشم. هشت ماه بعد بود که رییس باشگاه زنگ زد و من فورا برگشتم. می‌توانستم به خودم بگویم چرا دوباره برگشتی؟ چرا این ریسک را قبول کردی؟ اما هرگز حساب و کتاب نمی‌کنم، کارها را بر اساس غریزه پیش می‌برم.»