به گزارش "ورزش سه"، دیشب نشریه اکیپ در خبری اختصاصی اعلام کرد که کیلیان امباپه با ارسال نامه ای به باشگاه پی اس جی اعلام کرده است که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد و در تابستان بعد قصد جدایی دارد. پاسخ باشگاه به او صریح بود و پاریس می‌خواهد همین تابستان امباپه را به بالاترین رقم بفروشد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند. مقصد احتمالی بعدی امباپه نیز رئال مادرید است.

1886088

آلکورتا در این رابطه به کادنا سر گفت: «هالند تابستان گذشته از دورتموند به سیتی رفت تا زیر نظر گواردیولا قهرمان چمپیونزلیگ شود. او به سیتی کمک کرد به این هدف برسد. در رئال بازیکنانی با پنج قهرمانی چمپیونزلیگ هستند. پپ سه قهرمانی و کارلو آنچلوتی چهار قهرمانی چمپیونزلیگ دارد. طبیعی است که امباپه به هالند حسادت کند و بهترین راه برای رسیدن به قهرمانی اروپا را در جدایی از پی اس جی و انتقال به رئال بداند.»

1883417

او ادامه داد: «کیلیان می‌خواهد به عنوان بازیکن آزاد جدا شود ولی باشگاه مخالف است ولی معتقدم بازیکن اگر نخواهد، باشگاه نمی‌تواند او را مجبور به کاری کند. اهداف پی اس جی تغییر کرده و در حال جذب بازیکنانی با خصوصیات متفاوت هستند. باشگاه مربی هم ندارد و کیلیان نمی خواهد در این آشفتگی سهیم باشد.»