به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه اتحاد، سیتی از دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید است. سیتی صدرنشین لیگ برتر است و اتلتیکو نیز چند هفته اخیر به روزهای اوجش بازگشته تا همه چیز حکایت از یک بازی جذاب داشته باشد.


 

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی در نشست خبری این بازی گفت:« استرس نداریم ولی حس می‌کنیم که روی تیم فشار انتظارات بالاست. البته فشار و توقع برای کسب پیروزی همیشه خوب است. وقتی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارید، یعنی در مقطع مهمی هستید و کارتان را خوب انجام داده‌اید. هدف ما در نهایت قهرمانی است. اتلتیکو هم مطمئنا همین هدف را دارد. بازیکنان هر دو تیم به بازی در چنین سطحی عادت دارند و هر تیمی برای پیروزی می‌جنگد.»

برناردو ادامه داد:« بازی بسیار دشواری خواهد بود چرا که همه اتلتیکو و سبک بازی‌اش را می‌شناسیم. اتلتیکو به بازی پرفشاری در این سطح عادت دارد و با و بدون توپ، تیمی جدی و جنگنده هستند. فردا قطعا به ما فضا نخواهند داد.»

 

فتح لیگ قهرمانان:« هرگز این جام را نبرده‌ام ولی تنها می‌توانم به هواداران قول بدهم که تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا قهرمان شویم. نه این جام که تمام جام‌هایی که شانس کسب‌شان در فصل جاری را داریم(لیگ برتر و جام حذفی). تیم الان سیتی باتجربه‌تر از گذشته است و ما بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌ایم. پپ 6 سال است مربی سیتی است و می‌دانیم در روزهای خوب و بد چه باید بکنیم. از اشتباهات قبلی خودمان درس گرفته‌ایم.»

برناردو در پایان گفت:« نمی‌دانیم فردا اتلتیکو از جلو پرس می‌کند یا در زمین خودشان دفاع خواهند کرد. با این حال مطمئنم که بازی بسته‌ای خواهد شد. تیم‌های بزرگ انگلیس سبکی متفاوت با اتلتیکو دارند و همین کار را دشوارتر می‌کند. دور قبل یونایتد برابر سبک بازی اتلتیکو به مشکل خورد و حذف شد. برای لیورپول هم بازی مقابل اتلتیکو ساده نبود و دو سال پیش حتی برابر این تیم حذف شدند.»