به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی یکی از بازیکنان موردعلاقه امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود که در سه بازی تیم ملی با هدایت این سرمربی کاملا چنین مسئله‌ای مشخص بوده و او در هر سه مسابقه از ستاره تکنیکی و هجومی استقلال بهره برده است. 
محبی مثل دیدارهای تدارکاتی فروردین‌ماه مقابل روسیه و کنیا، دیروز هم در جدال با افغانستان یکی از ۱۱ نفر اصلی تیم ملی بود که مثل دو بازی گذشته برای رسیدن ایران به گل ایفای نقش کرد و روند خوب خود در رقابت‌های ملی را برای سومین مسابقه پیاپی ادامه داد تا جایگاهش را برای آینده هم تثبیت کند.

1886942
1886943

ستاره بوشهری استقلال که پس از تغییر کارلوس کی‌روش دوباره شانس دعوت به تیم ملی را به دست آورد، در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه توانست پنالتی بگیرد تا مهدی طارمی گلزنی کند و در مسابقه دوستانه برابر کنیا نیز نخستین گل بازی را به ثمر رساند و دیروز هم جدر تقابل با افغانستان توانست مثمر ثمر ظاهر شود. 
محبی دیروز به‌عنوان وینگر چپ مقابل افغانستان به میدان رفت و توانست در صحنه گل سوم تیم ملی ایران، مثل دیدار تدارکاتی برابر روسیه پنالتی بگیرد تا مهدی طارمی، دیگر بازیکن بوشهری آن را تبدیل به گل کند. 
محمد محبی در حالی توانسته در سه بازی تیم ملی ایران دو پنالتی بگیرد که پیش‌تر مهدی طارمی این تبحر را با گرفتن خطا در محوطه جریمه حریفان داشت، اما حالا او وظیفه همشهری خود را انجام می‌دهد.