به گزارش "ورزش سه"، در لیگ برتر بیست و دوم بارها به همکاری محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره بوشهری در ترکیب استقلال پرداخته شد. این دو بازیکن توانمند در خط حمله استقلال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و یک زوج عالی را تشکیل داده بودند. اگرچه محبی و قایدی هردو توسط قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شده‌اند، اما در بازی روز گذشته مقابل افغانستان زوج بوشهری محبی قایدی نبود!

محبی که دیروز به عنوان یار اصلی در ترکیب ایران به میدان رفت، زوج بوشهری‌ خودرا تغییر داد و همکاری گذشته با قایدی را اینبار با مهدی طارمی تکرار کرد. همکاری طارمی و محبی به عنوان دو ستاره‌ بوشهری تیم ملی در بازی دیروز مشهود بود.

دو مهاجم بوشهری ایران در مصاف با افغانستان تاثیرگذار خود را هم نشان دادند. مهدی طارمی با هت تریک در این بازی نامش بر سر زبان‌ها افتاد و محبی هم عملکرد خوبی داشت.

1887160

اوج همکاری محبی و طارمی در گل سوم اتفاق افتاد؛ جایی که محبی توانست از مدافعان افغانستان پنالتی بگیرد و آن ضربه را طارمی تبدیل به گل کند. روی گل چهارم ایران به افغانستان هم محبی و طارمی تاثیرگذاری خوبی داشتند. در آن صحنه کار ترکیبی که محبی با سردار آزمون شروع کرد به ارسال پاس عرضی ختم شد و طارمی با رها کردن توپ فرصت گلزنی را برای علیرضا جهانبخش مهیا کرد.

بی‌شک حضور ستاره‌های بوشهری می‌تواند در آینده به زهردار تر شدن خط حمله تیم ملی کمک زیادی کند. حال اگر قایدی نیز به این جمع اضافه شود، شرایط بهتر هم خواهد شد و شاهد یک مثلث فوق‌العاده از سوی بوشهری‌ها با پیراهن تیم ملی می‌شویم.

1887161