یورگن کلوپ تماس لیورپول و پیشنهاد آن ها به خود را تماسی می داند که زندگی اش را تغییر داد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بنفیکا در لیگ قهرمانان حاضر شد و در مورد این دیدار، مصدومیت ها، قرارداد صلاح، داروین نونیز و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری، یورگن کلوپ در مورد تقابل با بنفیکا گفت:

باید در هر بازی در بالاترین سطح بازی خودمان باشیم و پیشرفت کنیم. بنفیکا یکی از موفق ترین باشگاه های پرتغال است. آن ها رقیب سختی هستند. ما در حضور ویتور ماتوس، پپ لیندرز، دیوگو ژوتا و دیاز، متخصصان کافی برای فوتبال پرتغال داریم اما به هر حال به صورت عادی تحلیل می کنیم. به هیچ داستان داخلی ای نیاز نداریم. امروز صبح با بازیکنان جلسه داشتیم. فکر نمی کنم لیورپول نیاز داشته باشد تیم بهتری شود. ما هر بازی سعی می کنیم بهترین خودمان باشیم و در کل پیشرفت کنیم. بنفیکا شاید در لیگشان در جایگاهی که می خواهد نباشد اما رقیب سختی است.

 تمدید قرارداد صلاح؟

افراد تعیین کننده در حال صحبت با هم هستند و این تمام چیزی است که نیاز دارم.

مصدومان؟

تمام بازیکنان در دسترس هستند. کورتیس کمی ورم داشت که یک شبه ناپدید شد. ترنت الان 4-5 روز است که با تیم تمرین می کند و آماده است.

 ثبات دفاعی؟

ما به ثبات نیاز داریم، این پایه و اساس تمام کارهایی است که انجام می دهیم.

لحظه و تماس تغییر دهنده زندگی ات؟

از سوی مدیر برنامه ام تماسی داشتم، در تعطیلات بودم اما از طریق پسرانم که همه چیز را می خوانند، از شایعات مطلع بودم. تلفن زنگ خورد و وقتی مدیر برنامه ام گفت لیورپول تماس می گیرد، پسرانم به من خیره شدند. همه چیز درست به نظر می رسید. من دوران حضورم در لیورپول را زیاد بر اساس جام ها قضاوت نمی کنم. همه چیز به سبک بازی ما، سبک پیشرفتمان و جایگاهی که باشگاه در آن قرار دارد، باز می گردد. این باشگاهی سالم در شرایطی خوب است.

حضور در چهار رقابت؟

ما همه می دانیم یک شکست، یک قدم اشتباه کوچک می تواند باعث شود که یک رقابت را به کل از دست دهیم. مشکلی برای ما نیست، ما برای چالش بعدی آماده هستیم. چالش های آپریل؟ خوب است، از آن لذت می بریم. جلسات تمرینی بسیار کوتاه هستند. جلسه ای که امروز داشتیم کوتاه تر از تمرینمان بود.

بلوغ؟

اتفاق عظیمی است اما تنها چیزی نیست که ما به آن نیاز داریم. ما به میل، ذهنیت و هیجان نیاز داریم. این ها را نمی توان خرید، شما باید به عنوان یک بازیکن، سرمربی و تیم به بلوغ برسید. در آینده با آرامش بیشتری مسائل را قضاوت می کنید. این تجربه است. ما بازی هایی انجام داده ایم که 1-0 جلو بوده ایم و همچنان دیوانه وار می دویدیم. من می خواهم بازیکنانم به درستی فکر کنند و این همان چیزی است که روز شنبه دیدم.

بنفیکا؟ 

بنفیکا کیفیت و تجربه زیادی دارد. این چالش فوق العاده ای است. این همان طوری است که باید باشد. واقعاً خوشحالم و بی صبرانه منتظر این بازی هستند.

فرم گلزنی صلاح؟

برای من سطح بازی و عملکرد بازیکن مهم است. این که بازیکنان چگونه در کنار هم بازی می کنند. دوره سختی برای صلاح و مانه است، آن ها از بازی های ملی بر می گردند و دوباره در دسترس هستند. ما هر روز او را می بینیم و چیزی برای نگرانی وجود ندارد.