تیم ملی امید کشورمان در حالی راهی بازیهای آسیایی خواهد شد که ترکیب این تیم کم ستاره تر از همه تیم های ملی امید در ادوار گذشته است

در ادوار گذشته بازیکنان زیادی در تیم ملی فوتبال امید داشته ایم که قبل از حضور در تیم ملی امید کشورمان بازی در تیم ملی بزرگسالان را تجریه کرده بودند.

به گزارش طرفداری، از جمله این نفرات می توان به مردانی چون کریم باقری، حامد کاویانپور، ایمان مبعلی، مهدی مهدوی کیا و حسین کعبی اشاره کرد.

در تیم ملی امید امروزی ما با نفرات موجود محمد امین حزباوی تجریه دعوت به تیم ملی بزرگسالان را دارند و در اردوهای بعدی که نفرات تیم ملی تکمیل شوند اللهیار صیادمنش احتمالا تنها فردی خواهد بود که در این فهرست قرار می گیرد.

در فهرست نفرات شاخصی که قبل از بازی در تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسالان فوتبال کشورمان دعوت شده اند می توان نام بزرگان دیگری مثل مهدی رحمتی، رضا رضایی منش، داریوش یزدانی، جواد کاظمیان، احسان حاج صفی و... را هم دید،

این نفرات مردانی هستند که در دور اول و یا دوم حضورشان در تیم ملی المپیک، با سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان قدم به مسابقات فوتبال مربوط به مردان تیم ملی امید گذاشته اند.