به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان بنفیکا خواهد بود. بسیاری معتقد هستند که لیورپول کار آسانی برای صعود نخواهد داشت اما لیگ قهرمانان اروپا همواره غیر قابل پیش بینی بوده، به خصوص اینکه تیم پرتغالی در این فصل از مسابقات شگفتی‌ساز ظاهر شده است.

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر بنفیکا گفت: "رویکرد ما در بازی فردا متفاوت نخواهد بود. کنار گذاشته شدن قانون گل خارج از خانه یک موضوع ذهنی به‌حساب می‌آید. ما می‌خواهیم یک نتیجه خوب برای بازگشت به آنفیلد بگیریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. اگر یک بازی پیش روی ما باشد ما نمی‌توانیم به دیدار بعدی فکر کنیم. تمرکز ما روی بنفیکا است سپس به سیتی فکر خواهیم کرد. من هم فقط سعی می‌کنم که روی بازی پیش رو تمرکز کنم.

ما قطعاً باتجربه‌تر هستیم. ما در موقعیت سیتی بوده‌ایم، در فینال UCL بوده‌ایم، اما شما فقط می‌توانید روی بازی پیش روی خود تأثیر بگذارید. ما فقط می‌توانیم روی فردا شب تمرکز کنیم و نه چیز دیگری. ما می‌خواهیم این فصل را به فصلی فراموش نشدنی تبدیل کنیم."

فن دایک در ادامه گفت: "بنفیکا در مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. آنها به دلایلی آنجا هستند. فردا دیداری سخت خواهد بود. ما آنها را در اینجا تجزیه و تحلیل می کنیم و بازی دشواری خواهد بود. ما باید به آنها احترامی را که شایسته‌شان است نشان دهیم. ما آماده هستیم؛ یک آزمون سخت پیش روی ماست."

ابتلای لوئیس فن خال به بیماری سرطان: "دیشب وقتی مصاحبه‌اش را انجام داد در شوک بودم. شوک بزرگی بود. بعد از مصاحبه به او پیام دادم. قطعاً هر زمان که نیاز داشته باشد در کنار او خواهیم بود. امیدوارم برای او یک جام جهانی فراموش نشدنی داشته باشیم."

قرعه کشی جام جهانی و تقابل با سادیو مانه در مرحله گروهی: "بعد از قرعه‌کشی با او تماس گرفتم و در مورد حضور در یک گروه با هم شوخی کردیم. کار سختی است. آنها قهرمان آفریقا هستند.؛ سخت خواهد بود. من برای سنگال احترام زیادی قائلم."