به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش دادگاهی در شهر بارسلون برای چندمین بار با تقاضای دنی آلوز برای آزادی مشروط مخالفت کرد. به این ترتیب او همچنان تا زمان برگزاری جلسه دادگاهش در زندان خواهد ماند.

1886520

وکلای این ستاره برزیلی اعلام کردند دنی آلوز با ارسال درخواست جدیدی برای آزادی مشروط از دادگاه خواسته بود با آزادی‌اش موافقت کند تا بتواند در شهر بارسلون با فرزندان و همسر سابقش دیدار کند. اما دادگاه با رد این درخواست اعلام کرد با توجه به خطر بالای فرار آلوز اجازه آزادی مشروط را صادر نمی‌کند. دادستانی بارسلون به دادگاه گفته بود از برنامه دنی آلوز برای فرار از اسپانیا اطلاع یافته و او به محض خروج از زندان این کشور را ترک خواهد کرد.

آلوز پس از ناامید شدن از آزادی، در اولین اظهارنظر خود به ناچو آباد، خبرنگار اسپانیایی، گفت: «فقط دو نفر می دانند که در واقع چه اتفاقی افتاده و به خصوص آنچه اتفاق نیفتاده است. من حقیقت را می گویم. فکر می کنم همه می دانند که من در تلاش برای نجات ازدواجم بودم و به همین دلیل در ابتدا همه چیز را انکار کردم. فقط به دلیل بود و من چیزی برای پنهان کردن ندارم. صحبت از تغییر سناریوهای متعدد از سوی من است ولی من فقط دو بار در برابر قاضی شهادت داده ام.» 

1886521

آلوز ادامه داد: «من از 20 ژانویه در زندان هستم و هنوز محاکمه نشده ام. ثابت می شود که گناهی ندارم و این یک رابطه توافقی بوده است. هرگز به ذهنم خطور نمی کند که اعمال جنسی را به کسی تحمیل کنم. من به میل خودم از مکزیک به اسپانیا برگشتم و خودم را به پلیس معرفی کردم. می توانستم به برزیل بروم، کشوری که در تسلیم من با اسپانیا همکاری نمی کرد. این کار را برای دفاع از خودم و اثبات بی گناهی خود انجام دادم.»