به گزارش "ورزش سه"، اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال هوادار با حضور محمود فکری و کادرفنی جدید برگزار شد. بابک مرادی در جمع خبرنگاران گفت: آقای فکری سرمربی شدند و تصمیم گرفتیم از امروز تمرینات را شروع کنیم. امیدوارم پرقدرت پیش برویم و در طول فصل نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

ویدئو: 303544

وی در مورد سقف بودجه تعیین شده و اینکه آیا هوادار می‌تواند با تیم‌های صنعتی رقابت کند، اظهار داشت: درست است که هوادار یک تیم خصوصی است، ولی معیارهای خاص خودش را دارد. هوادار یک باشگاه منظم است و به تعهداتش عمل می‌کند. تمام بازیکنان از حضور در تیم خیلی خوشحالند. خود من در هوادار خیلی راحتم و به خانه دومم تبدیل شده است. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

مرادی در مورد اینکه حضور وی در استادیوم آزادی و تماشای بازی‌های استقلال برایش حاشیه ساز شده است و اینکه در مورد بازگشت به استقلال فکر می‌کند یا نه، اظهار داشت: من به بازگشت به استقلال فکر می‌کنم و مطمئنم به این تیم برمی‌گردم، اما اینکه چند بازی به استادیوم رفته‌ام، اشتباه است. من در یک مسابقه و با اجازه کادرفنی راهی ورزشگاه شدم.

1712118

او ادامه داد: امسال کلا تمام تمرکزم روی تیم خودم است و فقط می‌خواهم بدرخشم که در پایان فصل به استقلال برگردم، وگرنه دیگر هیچ صحبتی در مورد این تیم نخواهم داشت.

مرادی درخصوص اینکه گفته است هوادار خانه دومش است و خانه اول او کجاست، پاسخ داد: استقلال خانه اول من است، خانه دومم نیز تیم هوادار است و واقعا خوشحالم که این باشگاه را انتخاب کرده‌ام. کادر مدیریت سرپرست تیم می‌دانند که پس از جدایی از استقلال، چه پیشنهاداتی داشتم و از انتخابم خیلی خوشحالم.

بازیکن تیم هوادار گفت: من از کودکی هدف‌هایی برای خودم داشتم و در ذهنم ترسیم کرده بودم که به استقلال بیایم، وگرنه تیم‌های ملوان، ماشین‌سازی، فولاد و... خیلی برای من زحمت کشیدند.

وی درباره اینکه طی دوران حضورش با فکری در استقلال، شایعاتی در مورد کم‌کاری بازیکنان مطرح شده بود، پاسخ داد: من نمی‌توانم کسی را قضاوت کنم. محمود فکری در استقلال خیلی اذیت شد و چند باری نیز این را گفتم. ایشان ناجوانمردانه مورد هجمه و قضاوت مردم و هواداران قرار گرفت.

مرادی در پایان گفت: مطمئنم که آقای فکری امسال با هوادار نتیجه خیلی خوبی می‌گیرد. چون هم کادرفنی و هم کادر مدیریتی خیلی خوبی داریم. ما یک تیم خصوصی هستیم که اهدافی برای خودمان داریم و ان‌شاءالله که بازیکنان، کادرفنی و مدیریت به سمت هدفمان حرکت کنیم.