به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی انگلیس و مالت در جریان مسابقات مقدماتی یورو 2024 امشب به مصاف هم رفته‌اند.

ترنت الکساندر آرنولد که در بازی امشب به عنوان یک هافبک برخلاف نقش دفاعی‌اش در لیورپول با نظر گرت ساوتگیت به میدان رفته یکبار دیگر توانایی خود را نشان داد.

این بازیکن 24 ساله امشب به زمان زیادی نیاز نداشت تا طرفداران انگلیسی را هیجان زده کند. الکساندر-آرنولد پس از گل به خودی فردیناندو آپاپ  نامش را به عنوان دومین گلزن این بازی ثبت کرد.

1888118

جیمز مدیسون سعی داشت روی دروازه حریف خطرساز شود که پاس او با برخورد به مدافعان مالت در مسیر الکساندر-آرنولد برگشت و او از شانس خود استفاده کرد تا برتری انگلیس را دو برابر کند.

او با ضربه دیدنی پای راست به زاوی مخالف خود در فاصله نزدیک به محوطه جریمه مالت گلزنی کرد. هواداران به سرعت در شبکه های اجتماعی به تمجید از این گلزن و عملکرد شماره 10 جدید انگلیس پرداختند.

1888116
1888114

یک طرفدار در توییتر نوشت:"این نقش جدید ترنت ممکن است یک کد تقلب باشد." در حالی که دیگری با اشاره به این که گلزنی با پای راست بازیکن چپ پا اتفاق افتاد، نوشت:"ضربه با پای ضعیف ترنت هم دیوانه‌کننده است."

1888112

عملکرد الکساندر-آرنولد در خط میانی انگلیس آنقدر خوب بود که کاربر دیگری گفت که لیورپول نباید برای جذب یک هافبک دیگر زحمت بکشد. یک طرفدار نوشت:"امیدوارم کلوپ ببیند. این فصل یک هافبک کمتر بخر. ترنت آنچه را نیاز داری، دارد.

1888115

یکی دیگر از هواداران تمجید از این بازیکن را به اوج رساند و نوشت:"ترنت الکساندر آرنولد بهترین فوتبالیست جهان است."

1888113

یک هوادار از درخشش امشب استفاده کرد تا به منتقدان این بازیکن حمله کند:"حرف زدن درباره ترنت خسته کننده است... رکوردهای متعدد شکسته، جام‌های بزرگ را به دست آورده و مردم اینقدر طول کشیده تا بفهمند او چقدر خوب است؟ نه شما فقط دمپایی و متنفر هستید."