به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی هوادار پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس و در نشست خبری این مسابقه گفت: شرایط جدولی طوری بود که ما مطمئن بودیم که بازی از حالت طبیعی خود خارج خواهد شد. یک بازی کاملا جاندار و درگیرانه بود. فکر می کنم که داور این بازی را خیلی خوب کنترل کرد. یعنی جاهایی که نیاز بود بازی را قطع کند، این کار را انجام داد و در کل روز خوبی داشت.

او ادامه داد: در صحنه هایی که اشتباه داشتند بخصوص کمک داور سمت نیمکت پرسپولیس، که تأثیرگذار نبود. بنا بر شرایطی که جدول داشت.  پیش بینی کرده بودیم که این بازی تنش های زیادی داشته باشد. تمام توانمان را در بازی گذاشتیم و سعی کردیم که نقاط قوت پرسپولیس که خیلی زیاد بود را کنترل کنیم ولی از دقیقه یک توپ ها بالا رفت و تنها موردی که به آن فکر نکرده بودیم و تمرینی نداشتیم، این بود.

عنایتی با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: پرسپولیس تیمی است که روی زمین خیلی خوب بازی می کند و از دقیقه یک توپ ها به بالا رفت و کار ما را سخت کرد. به بچه ها تبریک و خسته نباشید می گویم. امروز با تمام توانشان بازی کردند و اگر کمی دقت می کردیم روی سه، چهار موقعیت بالای 80 درصد که در دقایق پایانی داشتیم، می توانستیم شگفتی ایجاد کنیم. ولی در کل از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از تلاش بچه هایمان کاملا رضایت دارم. خدا را شکر می کنم که با مجموعه کاملا سالمی کار می کنم. ان شالله که به تعطیلات برویم و برای شش فینالی که داریم، آماده شویم. شش دیداری که می تواند برایمان خیلی مهم باشد.

او درباره اینکه حمید مطهری و هواداران پرسپولیس از شکل بازی هوادار گله مند بودند و این سبک بازی را نمی پسندیدند، گفت: ما اصلا کاری نداریم که چه کسی سبک بازی ما را نمی پسندد و من هم اینجا نایستاده ام که کسی سبک بازی من را بپسندد. مطمئنا ما روشی را برای خودمان داریم و فوتبال خوبی بازی می کنیم. ما این را می پسندیم و اگر کسی نپسندیده، زیاد برایم مهم نیست.

سرمربی هوادار درباره اینکه رفت و برگشت از پرسپولیس امتیاز گرفته و این می تواند به قهرمانی استقلال کمک کند، پاسخ داد: من خواهش می کنم که این موضوع را رنگی نکنید. هر کسی برای موفقیت تیم تلاش می کند. من افتخار می کنم که هوادار استقلالم. کسانی که 20 سال است من را می شناسند و در این مدت من را در ورزشگاه ها دیده اند، می دانند که بینی و بین الله این مسائل در بحث کاریم به هیچ عنوان تأثیری ندارد که خدایی نکرده به این فکر کنم چه تیمی قهرمان می شود. فقط تمام تمرکزم روی موفقیت تیمم است.

او ادامه داد: شما یک مصاحبه بد از این بازیکنان مجموعه هوادار نشنیده اید. شاید ما مشکلاتی داشتیم که از مدیریت و مالک درخواست دارم ویژه تر به تیم نگاه کنند. خیلی از دوستان ما را گزینه سقوط داشتند. کسانی که از دوستانمان بودند ولی در حقیقت دشمن بودند. چون خیلی دوست داشتند شخص رضا عنایتی نتیجه نگیرد. ولی خدا خیلی بزرگ است و معجزات او را سال قبل در آخرین بازی دیده ام. با تمام توانم تلاشم را می کنم و نتیجه را به خدا واگذار می کنم. مطمئن باشید ما پاک پاکیم و از هیچی نمی ترسیم. ان شالله با تمام قدرت تا انتهای لیگ پیش می رویم تا خدایی نکرده حقی از کسی ضایع نشود.

رضا عنایتی درخصوص اینکه در انتهای بازی یک درگیری به وجود آمد، گفت: گاهی اوقات من با سرمربی حریف که در حد و قد و قواره خودم باشد، صحبت می کنم آن یک بحث دیگر است. ولی وقتی یک نفر از یک جا می پرد بیرون... قبلا هم هماهنگ کرده است از من فیلم بگیرید تا صفحه مجازی بالا بیاید. خدا آخر و عاقبتمان را به خیر کند.

سرمربی هوادار درخصوص اینکه روح الله باقری در پایان بازی به سمت هواداران پرسپولیس حرکتی انجام داده است، گفت: خدا شاهد است من ندیده ام. اگر بخواهیم حاشیه درست کنیم، خیلی اتفاقات رخ می دهد که می توانیم به سمت حاشیه برویم ولی ما تیم فوق العاده بی حاشیه ای داریم و بچه هایمان بدون منظور کار را انجام می دهند. چون سابقه نداشته است که بی حرمتی یا کم لطفی نسبت به حریفمان داشته باشیم. مطمئن باشید پرسپولیس تیم فوق العاده بزرگی است که چندین دوره قهرمان لیگ برتر شده است. این بازی مقداری برایشان سنگین شد که سه امتیاز را نگرفتند ولی ما تلاشمان را کردیم و مقابل تیمی خوب، توانستیم امتیاز بگیریم ولی همانطور که گفتم از نتیجه راضی نیستم چون واقعا اگر مقداری تمرکزمان بیشتر بود مخصوصا از دقیقه 80 تا 95، می توانستیم این بازی را با امتیاز خوب به پایان برسانیم.