به گزارش "ورزش سه"، تایلر در طول 33 سال گذشته یکی از گزارشگران معروف شبکه اسکای بود که بسیاری او را صدای فوتبال انگلیس یا صدای لیگ برتر می‌شناختند. 

او در طول دوران حضورش در شبکه اسکای گزارش بسیاری از رویدادهای مهم فوتبال از جمله لیگ قهرمانان، جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را هم برعهده داشت و بسیاری از بینندگان این شبکه خصوصا در آمریکا و استرالیا با صدای او به این مسابقات علاقمند شدند. 

شبکه اسکای اسپورت در طول چند ماه گذشته و به دلیل وضعیت نه چندان خوب اقتصادی در انگلیس مجبور به قطع همکاری یا کاهش قابل توجه دستمزد بسیاری از اعضای تیم گزارشگری و اجرایش شده است. 

1888241

با این حال، دیلی میل تاکید کرده که جدایی تایلر از این شبکه بر اساس توافق دو طرفه بوده و هیچ مشکلی بین آنها درباره این مسئله به وجود نیامده است. 

یکی از لحظات به یاد ماندنی این گزارشگر افسانه‌ای در تاریخ لیگ برتر، زمانی بود که سرخیو آگوئرو موفق شد گل پیروزی بخش منچسترسیتی برابر کویینز پارک رنجرز را در آخرین بازی فصل 12-2011 در وقت تلف شده به ثمر برساند و جام قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

جمله معروف «قسم می‌خورم، شما هرگز دیگر چیزی شبیه به این نخواهید دید، پس آن را ببینید و با تمام وجود لذت ببرید» هنوز مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان انگلیسی است.