پس از مخالفت یولیان ناگلزمان با حضور در پاریس، سران پی اس جی به گزینه‌های دیگری فکر می‌کنند

تیاگو موتا در دسترس‌ترین گزینه فعلی برای پاری سن ژرمن به نظر می‌آید.

طرفداری | به گزارش RMC Sport، سران پاری سن ژرمن از هفته‌ها قبل تصمیم بر قطع همکاری با کریستوف گالتیه گرفتند. گزینه اول آن‌ها برای جانشینی گالتیه، یولیان ناگلزمان بود اما سرمربی آلمانی پس از مدتی مذاکره با باشگاه، تصمیم گرفت وارد پروژه پاریسی‌ها نشود. حالا پاری سن ژرمن گزینه‌های دیگری را بررسی می‌کند که در ادامه، شرایط آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

سرجیو کونسیسائو: سرمربی پورتو همواره گزینه جذابی برای باشگاه‌های مطرح اروپایی بوده و حالا مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است. کونسیسائو پروژه پاریسی‌ها را جذاب می‌داند و به هدایت آن علاقه‌مند است. مدیران پی اس جی از طریق ژرژ مندس با او ارتباط گرفته و پالس مثبتی از سوی او دریافت کرده‌اند. در هر صورت، کونسیسائو تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و باشگاه پرتغالی باید با خروج او موافقت کند.

میکل آرتتا: از سال قبل تا الان، شرایط لوئیس کمپوس در پاریس تغییرات زیادی داشته است و او دیگر از حمایت کامل ناصر الخلیفی برخوردار نیست. با توجه به ناکامی گالتیه که مربی منتخب کمپوس بود، قطری‌ها ترجیح می‌دهند مربی بعدی را خودشان انتخاب کنند. در هر صورت، میکل آرتتا که سابقه بازی برای پاری سن ژرمن را داشته، گزینه محبوب کمپوس است و حتی صحبت‌هایی میان او و مدیر پرتغالی رد و بدل شده، اما او تمایلی به ترک آرسنال ندارد و مالکان پاری سن ژرمن اجازه اقدام خودسرانه را به کمپوس نمی‌دهند.

تیاگو موتا: موتا در تابستان ۲۰۲۲ هم گزینه محبوب ناصر الخلیفی بود اما در نهایت، کمپوس تصمیم به همکاری با گالتیه گرفت. انتقال موتا به پاریس حالا خیلی محتمل است. او یک فصل موفق را با بولونیا سپری کرده و آماده برداشتن گامی بزرگ در دوران مربی‌گری‌اش است. با توجه به جایگاهی که موتا به عنوان بازیکن در باشگاه داشته و البته تجربه کار او در تیم‌های پایه پی اس جی، علاقه متقابلی میان دو طرف وجود دارد. ضمن این که توافق با بولونیا قابل دست‌یابی به نظر می‌رسد.

لوئیز انریکه دیگر نام حاضر در لیست پاری سن ژرمن است اما فعلا هیچ اقدام جدی در رابطه با همکاری با او صورت نگرفته است.