مهاجم رئال مادرید باز هم از علاقه اش به همبازی شدن با ستاره پاری سن ژرمن گفت.

کریم بنزما به شدت از ورود کیلیان ام باپه به رئال مادرید استقبال می کند. 

طرفداری | کریم بنزما یک مصاحبه مفصل با نشریه فرانسوی اکیپ انجام داده است که فردا به صورت کامل منتشر خواهد شد. در بخشی که تا الان منتشر شده و تیتر اصلی روزنامه اکیپ (سه شنبه) خواهد بود، مهاجم رئال مادرید در خصوص علاقه اش به بازی در کنار کیلیان ام باپه صحبت کرده است، این بار در رده باشگاهی. 

بازی کردن کنار ام باپه در تیم ملی را دوست دارم و همچنین دوست دارم در باشگاه نیز با او همبازی باشم. اگر کنار هم بازی کنیم، تعداد گل های‌مان دو یا سه برابر خواهد شد. برای او پیش از بازی برگشت (رئال مادرید - پاری سن ژرمن) آرزوی موفقیت کردم. در حضور کیلیان، نقش و پست خودم در تیم ملی را به خوبی درک می کنم، هر دوی ما می توانیم تصمیم و حرکت بعدی یکدیگر را پیش بینی کنیم. مثلا هر دوی ما دوست داریم متمایل به چپ بازی کنیم اما هیچ وقت این کار را همزمان انجام نمی دهیم. 

وینیسیوس در این فصل؟ من به او فوتبال یاد ندادم! فقط کاری کردم که ذهنیتش را تغییر دهد. او پیش از این در حملات یک ایده مشخص را دنبال می کرد، و بعد این گونه بود که انگار به ما می گوید: خواهیم دید که چه کار می کنم! امسال همه می گویند وینیسیوس فلان است و فلان، اما او همان بازیکن سال گذشته است. تنها تغییر، این است که وینی حالا تصمیمات درست را می گیرد. او فکر می کند، این همان چیزی است که یاد او داده ام.