به گزارش "ورزش سه"، ستاره استقلال در لیگ بیست و سوم با تلاش زیاد به تیم ملی رسید و حالا امیدوار است بتواند در هشتمین بازی ملی خود حضور پیدا کند و البته موفق به گلزنی شود.

محبی که اولین بار در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس پیراهن تیم ملی را برتن کرد، در اولین بازی ملی اول خود موفق شد دو گل بزند و نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند. دو گل مقابل کامبوج برای محبی نقطه شروع در تیم ملی بود. این ستاره تاثیرگذار سومین گل ملی خود را در زمان امیر قلعه‌نویی و در مسابقه با کنیا در فروردین ماه به ثمر رساند و حالا امیدوار است تعداد گل‌هایش را افزایش بدهد.

1888831

محبی در بازی با افغانستان برای تیم ایران یک پنالتی گرفت و روی یک گل هم اثر گذار بود. او در بازی گذشته با قرقیزستان نیز پاس گل سوم ایران را برای مهدی طارمی ارسال کرد و حالا برای گلزنی در مسابقه پایانی کافا لحظه‌شماری می‌کند.

محبی که مقابل ازبکستان احتمالا هشتمین بازی ملی خود را پشت سر خواهد گذاشت، اگر پایش به گلزنی نیز باز شود، چهارمین گل ملی خود را به ثمر رسانده و عملکرد او با محاسبه پاس‌های گل و دو پنالتی‌ای که در این مسابقات گرفته، مناسب ارزیابی خواهد شد.

ستاره بوشهری تیم ملی با انگیزه زیاد در تمرینات تیم ملی کارش را جلو می‌برد و با این شرایط برای دیدار با ازبکستان هم روحیه بالایی خواهد داشت.