به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو به صورت جدی به دنبال کاهش تعداد بازیکنان حاضر در فهرست چلسی است و مدیران این باشگاه هم باید هزینه هنگفت انجام شده در فصل گذشته را جبران کنند. 

اگر این باشگاه موفق به فروش بازیکنان و جبران بخشی از هزینه نشود، ممکن است با خطر جدی جریمه شدن از سوی یوفا به دلیل عدم رعایت قوانین فرپلی مالی مواجه شود. 

کولیبالی تابستان گذشته از ناپولی به چلسی پیوست اما مدیران این باشگاه آماده هستند تا با جدایی او و انتقالش به الهلال موافقت کنند. گفته می‌شود که این بازیکن در مرحله نهایی مذاکرات با این باشگاه عربستانی است و به زودی با این انتقال موافقت خواهد کرد. 

1888400

از سوی دیگر، چلسی امیدوار است که این آخرین معامله‌اش با باشگاه‌های عربستانی نشود. آنها از مدت‌ها قبل به فکر فروش زیاش بودند و حالا النصر مذاکراتی را با این بازیکن مراکشی آغاز کرده و احتمال جدایی او هم بالا رفته است. 

پوچتینو همچنین قصد دارد از کپا آریسابالاگا به عنوان دروازه‌بان اول استفاده کند و به همین دلیل مندی فرصتی برای حضور در زمین نخواهد داشت  و الاهلی هم دیگر باشگاه عربستانی است که مذاکرات با او را آغاز کرده است. 

1746939

مدیران چلسی علاقه زیادی به فروش این بازیکنان با مبالغ قابل توجه به باشگاه‌های عربستانی دارند و این باشگاه‌ها می‌توانند کمک زیادی به بهبود شرایط آبی‌های لندن کنند.