به گزارش "ورزش سه"، رودیگر روز دوشنبه به کشور سیرالئون که محل تولد والدینش است سفر کرد تا بنیاد خیریه به نام خودش را در این کشور افتتاح کند.

این بازیکن تصاویری را از حضورش در این کشور در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد با استقبال بسیار گرمی از سوی هواداران و فوتبالدوستان اهل سیرالئون روبرو شده است.

 

 

این مدافع 28 ساله در حالی که بسیاری از مردم در اطرافش حلقه زده بودند و سعی می‌کردند به او نزدیک شوند دیده شد. در صحنه‌ای یکی از هواداران مشتاق روی پشت رودیگر پرید و سعی کرد کنار او بماند.

رودیگر با انتشار این تصاویر در صفحه توییترش نوشت:« من حرفی برای زدن ندارم. این مردم دیوانه هستند. سیرالئون، از تو برای این استقبال گرم و به یاد ماندنی سپاسگزارم. رحمت خدا بر شما.»

 

 

ترور چالوبا، هم تیمی او در چلسی، نیز زیر پست او به هواداری اشاره کرد که روی پشت این بازیکن پریده و مدعی شد که احتمالا او دوست داشته از رودیگر کولی بگیرد.

این ملی‌پوش آلمانی در هفته‌های اخیر بارها در تیتر اخبار حضور داشته، چرا که قرارداد او در پایان فصل جاری با چلسی به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست.

نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس و رئال مادرید در کنار نام رودیگر به گوش می‌رسد اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی این بازیکن برای آینداه‌اش چه خواهد بود.