به گزارش "ورزش سه"، ملوان را دیگر نمی توان صدرنشین اتلاق کرد به این خاطر که مس کرمان شب گذشته با برتری در برابر تیم شهرداری همدان با ملوان هم امتیاز شد و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشینی را تجربه کرد. اما بدون شک در بازی امشب ملوانی ها برای کسب سه امتیاز تلاش خواهند کرد. هر چند با کسب یک امتیاز هم دوباره صدرنشینی را از تیم مس پس خواهند گرفت.

مس شهر بابک با وحید رضایی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند با حضور در رتبه هشتم جدول و کسب 32 امتیاز از 23 بازی سپری شده تیم خوبی نشان داده و در بازی امشب به طور حتم برای امتیاز گیری از ملوان تلاش خواهد کرد به این خاطر که متوقف کردن یا شکست دادن ملوان موجب توجه رسانه ها به تیم مس شهر بابک خواهد شد. از سویی به خوبی می دانیم مس شهر بابک تلاش خواهد کرد در این بازی با کسب امتیاز از تیم ملوان به تیم هم خانواده یعنی مس کرمان برای قهرمانی در این مسابقات و صعود به لیگ برتر  کمک کند.

ملوان که در آخرین بازی انجام داده در سال گذشته به تیم پارس جنوبی در جم باخت و البته مسابقات را با صدرنشینی به پایان برد در اولین دیدار فصل جدید با عبور از سد شهرداری آستارا با دو گل نشان داد به سرعت و به هارمونی و هماهنگی لازم دست پیدا کرده است و پیش بینی می شود در شهر بابک برای حفظ اختلاف 3 امتیازی خود با تیم مس کرمان برای برد بازی کند. در صورتی که ملوان امشب موفق به شکست تیم مس شهر بابک شود پانزدهمین برد خود را در فصل جاری تجربه خواهد کرد.