به گزارش "ورزش سه"، با وجود گزارش‌های متعدد درباره نزدیک بودن کایل واکر، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، به بایرن مونیخ روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه سیتی مطلع شده که واکر هیچ علاقه‌ای به جدا شدن از سیتی ندارد و در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد است.

در روزهای اخیر رسانه‌های مختلف گزارش دادند که واکر احتمالا با قراردادی 20 میلیون یورویی راهی مونیخ شده و پیراهن بایرن را به تن خواهند کرد. حتی چند ساعت پیش چند رسانه آلمانی مدعی شدند مذاکرات بین او و بایرن مونیخ به خوبی پیش می‌رود و به مراحل پیشرفته رسیده است.

1889143

دیلی میل اما این خبرها را تکذیب کرد و گفت نه سیتی تمایلی به از دست دادن این مدافع انگلیسی دارد و نه کایل واکر قصد ترک قهرمان اروپا را دارد. کایل واکر در سال 2017 از تاتنهام به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان یکی از بازیکنان اصلی این تیم و تیم ملی انگلیس بوده است. او در این مدت زیر نظر پپ گواردیولا پنج بار فاتح لیگ برتر شده و چند روز پیش جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده است.

گفته می‌شد توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به این مدافع انگلیسی دارد و از زمان حضورش در لیگ برتر به عنوان سرمربی چلسی به فوتبال او علاقه‌مند شده است. برخی رسانه‌ها مدعی بودند واکر از اینکه توسط گواردیولا در ترکیب اصلی دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل اینتر قرار نگرفته عصبانی شده و قصد جدایی دارد. ادعاهایی که حالا توسط دیلی‌میل به نقل از منابع نزدیک به کایل واکر و منچسترسیتی تکذیب شده است.

1889144