به گزارش "ورزش سه"، دله آلی 2۷ ساله بعد از یک دوره قرضی ناموفق در بشیکتاش به اورتون برگشته است. او تنها 13 بازی برای باشگاه ترکیه‌ای انجام داد و بعد به انگلیس برگشت تا مصدومیتش را درمان کند.

آلی دیگر به ترکیه بازنگشت که همین مسئله انتقاد تند رئیس بشیکتاش از او را به همراه داشت. اما هافبک سابق تیم ملی انگلیس حالا آماده یک فصل جدید و یک شروع تازه می‌شود.

به نظر می‌رسد آلی آماده است تا یک بار دیگر با پیراهن اورتون بخت خودش را امتحان کند. ستاره سابق تاتنهام در شبکه‌های اجتماعی مدل موی جدید خودش را به نمایش گذاشته است. او وقتی در ترکیه بود، موهایش را بلوند کرده بود و حالا موهایش را آبی کرده، به رنگ پیراهن اورتون.

1889794

به این ترتیب، او این پیام را فرستاده که می‌خواهد یک بار دیگر در اورتون بازی کند و شانس خودش را امتحان کند. هواداران اورتون هم در شبکه‌های اجتماعی واکنش مثبتی به این تصویر جدید از آلی نشان دادند.

یکی نوشت: «20 گل در هر فصل در راه است» و دیگری اشاره کرد: «این مرد را هر چه زودتر در ترکیب تیم بگذارید» و نفر سوم اضافه کرد: «او خوشحال به نظر می‌رسد. همین برای من بس است. بازگشت او شروع شده.»

دله آلی یکی از ستاره‌های فوتبال انگلیس بود که گفته می‌شد به یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال این کشور تبدیل خواهد شد و در باشگاه‌های بزرگ بازی خواهد کرد، اما دچار چنان افتی شده که اکنون فقط به خاطر مدل مویش در رسانه‌ها دیده می‌شود.