به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر مروارید جدید فوتبال ترکیه است که با تنها 18 سال سن، 35 بازی برای فنرباغچه انجام داده، شش گل زده و هفت پاس گل فرستاده است.

یکی از آخرین و بهترین نمایش‌های او برابر باشاک‌شهیر در فینال جام حذفی ترکیه بود که با یک پاس گل عالی، نقش موثری در پیروزی دو بر صفر فنرباغچه داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را هم به دست آورد.

اکنون اسم او در فهرست خرید تمام باشگاه‌های بزرگ اروپایی است و طبیعتا خریدش سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. در هفته‌های اخیر باشگاهی که بهترین شرایط را برای جذب گولر داشت، سویا بود که با این بازیکن در یک هشتم نهایی لیگ اروپا روبرو شده بود. بنفیکا و میلان نیز دیگر تیم‌های هواخواه این ستاره جوان هستند. رسانه‌های ترکیه می‌گویند رقم فسخ قرارداد او 18 میلیون یورو است که برای باشگاه‌های بزرگ اروپا پول زیادی محسوب نمی‌شود.

اما حالا برای این باشگاه‌ها یک رقیب جدید و جدی پیدا شده: رئال مادرید. مادریدی‌ها در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری کلانی برای جذب استعدادهای جوان انجام داده‌اند که آخرین آن‌ها جود بلینگام 19 ساله بود که با رقمی افزون بر 100 میلیون یورو به سانتیاگوبرنابئو رفت.

طبیعتا مادریدی‌ها ترجیح می‌دهند بازیکنی مثل مسی ترکیه را ارزان‌تر بخرند تا اینکه چند سال دیگر ناچار شوند او را به قیمتی چند برابر جذب کنند. باید دید آیا گولر به رئال خواهد رفت یا سایر رقبا می‌توانند او را متقاعد کنند که آینده‌ای بهتر از مادرید را برای او رقم خواهند زد.

1890204