به گزارش "ورزش سه"، بروزوویچ یکی از بازیکنانی بود که به صورت جدی مدنظر بارسلونا قرار داشت و ژاوی امیدوار بود که بتواند فصل آینده از او در تیمش استفاده کند.

این بازیکن هم علاقه زیادی به ترک اینتر و کسب تجربه جدید با حضور در رقابت‌های لالیگا و پوشیدن پیراهن بارسلونا داشت، اما ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه عربستانی النصر باعث شد که ورق به طور کامل برای آنها برگردد.

پیشنهاد النصر به حدی وسوسه‌برانگیز و جذاب بود که این هافبک کروات را ترغیب کرد در تصمیمش برای پیوستن به بارسا تجدید نظر کند و با وجود این که برخی از رسانه‌ها از تلاش مدیران این باشگاه اسپانیایی برای رقابت با النصر خبر داده بودند اما به نظر نمی‌رسد که آنها توانایی مالی لازم را داشته باشند.

1885327

مذاکرات النصر با مدیران اینتر وارد مرحله نهایی شده و بروزوویچ هم آماده است تا در کنار بازیکنان بزرگی مانند کریم بنزما و انگولو کانته که در این تابستان راهی لیگ عربستان شدند، از فصل آینده در النصر و در کنار کریستیانو رونالدو توپ بزند. 

به نظر می‌رسد که ورود عربستان به بازار نقل و انتقالاتی اروپا باعث شده که معادلات بسیاری بهم بخورد و شرایط برای باشگاه‌های اروپایی دشوار شود.