سرمربی بایرن مونیخ می گوید انتظار هر اتفاقی را در دیدار مقابل ویارئال دارد و سورپرایز نخواهد شد.

یولیان ناگلزمان می گوید از اعتراض فرایبورگ تعجب نکرده است اما اگر خودش بود این کار را انجام نمی داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ فردا مقابل ویارئال صف آرایی خواهد کرد. به همین خاطر یولیان ناگلزمان، سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های این بازیکن را در ادامه می خوانید:

ویارئال

ویارئال تیمی باتجربه است که مربی بسیار باتجربه ای دارد. دانجوما مهاجمی بسیار خطرساز است که سرعت بالایی دارد و خوب حرکت می کند. آنها در دیدار مقابل یوونتوس نشان دادند که می توانند کامبک بزنند. برای همه چیز آماده هستیم و سورپرایز نخواهیم شد.

آلفونسو دیویس

دیویس با ما به اسپانیا سفر می کند. آخرین تست او خیلی خوب پیش رفت و می تواند از ابتدا بازی کند اما در این مورد فردا تصمیم می گیریم. در کل، این ایده در ذهنم وجود دارد که فردا از ابتدا به او بازی دهم.

تولیسو

فکر کردم تولیسو مشکل معده دارد و بعد از بازی بود که فهمیدم دچار کشیدگی عضله شده است. او قطعا خوشحال نیست چون این اواخر مصدومیت های زیادی داشته است. این را درک می کنم. او در حال حاضر در فرانسه است و سعی دارد ذهنش را آرام کند.

اعتراض فرایبورگ

تعجب نکردم اما شخصا اگر من بودم این کار را نمی کردم. این طور نبود که آنها در آن چند ثانیه بتوانند دو گل بزنند. این مساله حالا در دست دادگاه ورزش است اما من به اندازه مدیران باشگاه خونسرد نیستم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم و تمرکزم روی ویارئال است. من قاضی نیستم اما از نظر من این موضوع فقط می تواند به یک سمت حرکت کند. از نظر شخصی، درک نمی کنم چرا فرایبورگ اعتراض کرد. فکر نمی کنم در 18 ثانیه گل می زدند. آنها می خواهند از اشتباه شخص ثالث سواستفاده کنند تا امتیاز بگیرند

ترکیب تیم

هنوز در مورد سه پست تصمیم نگرفته ایم. گنابری و سانه نیز در میان این سه پست هستند و هنوز به طور کامل در موردش اطمینان ندارم. سرژ این اواخر فوق العاده بوده است و لروی نیز اگر چه خیلی خوب نبوده اما در طول فصل نشان داده است که می تواند به تیم کمک کند.

نیانزو

معتقدم او می تواند در فصل آینده یکی از مهره اصلی تیم در خط دفاع باشد. او مدافع خوبی است ولی گاهی اوقات باید کمتر ریسک کند. دو بار نمایش های خوبی داشته است و یکی از کاندیداهای ما برای حضور فیکس در دیدار فردا است. بازی مقابل او همیشه سخت است.

 بونا سار

بونا سار مشکل تاندون دارد. در حال حاضر داریم روی فرآیند درمان بحث می کنیم. او برای بازی فردا در دسترس نیست.