به گزارش "ورزش سه"، بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که مذاکرات با النصر برای مارسلو بروزوویچ ادامه دارد، در حالی که چلسی 115 میلیون یورو برای روملو لوکاکو می‌خواهد.

نراتزوری در آستانه چندین معامله بزرگ قرار دارد و این روز به طرز قابل توجهی با شایعات زیادی مواجه بوده است.

به نظر می‌رسید که انتقال بروزوویچ با النصر به مبلغ 23 میلیون یورو تمام شده، اما پس از اینکه باشگاه عربستانی مجبور شد بسته دستمزد را به 100 میلیون یورو در طی سه سال افزایش دهد، هزینه انتقال را 13 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون پاداش کاهش دادند.

1892949

ماروتا در این خصوص گفت:"تغییری در تعادل وجود داشت، اجازه دهید آن را اینطور بیان کنیم. ما روی مبلغی توافق کرده بودیم، سپس پیشنهاد تغییر کرد، بنابراین طبیعتاً در را به روی آنها کوبیدیم. پس از آن، وضعیت می تواند دوباره آغاز شود. پویایی دنیای فوتبال اکنون به این معنی است که بازیکن در اولویت است، بنابراین آنها باید مقصد را با او و سپس با باشگاه ها به توافق برسانند. باید ببینیم پیشنهاد النصر برای او و ما مناسب است یا خیر."

تأخیر در مورد سرنوشت بروزوویچ همچنین منجر به تعویق پیشنهاد اینتر برای جذب داویده فراتسی، هافبک ساسولو شد که به نوبه خود هدف رم و میلان است: "پایداری کلمه اصلی است و ما باید سعی کنیم به آن احترام بگذاریم. صرف نظر از تک تک بازیکنانی که ممکن است بیایند و بروند، باید به تعادل نگاه کنیم. اینطور نیست که فراتسی به بروزوویچ وابسته باشد، اما باید استراتژی خودمان را ارزیابی کنیم. او بازیکنی است که بسیار مورد علاقه ما است، مطمئناً.”

1892979

این در حالی است که اینتر با سزار آسپلیکوئتا که به عنوان بازیکن آزاد از چلسی جدا خواهد شد به توافق رسیده بود اما در عوض این بازیکن اسپانیایی تصمیم به پیوستن به اتلتیکو مادرید گرفته است: "من انکار نمی کنم که آوسیلیو، باسین و من آسپلیکوئتا را به عنوان بازیکن دوست داریم، زیرا جدا از ویژگی‌های فنی، او تجربه بسیار خوبی دارد و ذهنیت برنده‌ای برای رختکن دارد. با این حال، او اسپانیایی است، به نظر می رسد برای او برخی از پیشنهادات اسپانیا جذاب است، بنابراین طبیعی است که او آن را ارزیابی می کند. این طبیعی است و ما با احترام منتظر پاسخ او هستیم."

از ماروتا در مورد پیشنهاد چلسی برای تمدید قرضی روملو لوکاکو یا حتی انتقال دائمی سوال شد: "ما به عنوان یک تیم روی اهدافی که تعیین کرده ایم کار می کنیم. معتقدم یک کارگردان باید جاه طلب باشد و خجالت نکشد که هدف بالایی داشته باشد، اما معاملات در نهایت به هزینه و شرایط شخصی نیز بستگی دارد. طی چند روز آینده، همه این موارد را با در نظر گرفتن پایداری ارزیابی خواهیم کرد. فراموش نکنیم که این حرکت توسط مالکان قبلی چلسی انجام می‌شد. بنابراین مالکان جدید باید در نظر بگیرند که آیا لوکاکو بخشی از پروژه و برنامه‌های آن‌ها برای آینده است یا خیر. اگر اینطور نباشد، استراتژی آن‌ها تغییر خواهد کرد. بدیهی است که نمی‌توانند به این فکر کنند که او را با هزینه ای هنگفت وارد بازار کنند. معتقدم پیشنهاد عربستان سعودی حدود 50 میلیون یورو بود که هنوز با مبلغی که ما از چلسی دریافت کردیم که 115 میلیون یورو بود، فاصله زیادی دارد."

1892950