بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ می گوید او و یارانش به هیچ عنوان ویارئال را دستکم نخواهند گرفت.

لوکاس هرناندز می گوید بایرن مونیخ می خواهد با برد در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ویارئال به دور بعد صعود کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ فردا مقابل ویارئال صف آرایی خواهد کرد. به همین خاطر لوکاس هرناندز، بازیکن فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های این بازیکن را در ادامه می خوانید:

تقابل با ویارئال

بازی ویارئال مقابل یوونتوس را تماشا کردم. آنها مالکیت توپ کمتری داشتند اما همیشه خطرساز بودند. به خوبی سازماندهی شده بازی می کردند و در دوئل ها خشن بودند. این تیم را دست کم نمی گیریم و می خواهیم در هر دو بازی رفت و بزرگشت برنده شویم. قبلا در استادیوم آنها بازی کرده ام و چندان بزرگ نیست. از همان ابتدا شما را پرس می کنند و هوادارانشان در جریان بازی نقش دارند. باید خونسرد بمانیم. می دانیم باید چه کار کنیم.

بازگشت گورتسکا

بازگشت او خوب است. او بازیکنی مهم و رهبر تیم محسوب می شود. در میانه میدان به ما خلاقیت و قدرت فیزیکی می دهد. همه از بازگشت او خوشحال هستیم.

مسئولیت های بیشتر هرناندز در فصل جاری

بهتر و بیشتر با تیم وفق پیدا کرده ام. همیشه می خواهم بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم. خیلی خوشحالم و هر روز حس بهتری در این باشگاه دارم.

اونای امری

امری مربی بزرگی است. هر جا رفته موفقیت کسب کرده است. ویارئال فصل خوبی را سپری می کند و کار او در این تیم فوق العاده بوده است. ما هم تیم قدرتمندی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. بسیار جاه طلب هستیم و می خواهیم به دور بعد صعود کنیم.

هواداران بایرن مونیخ

فرقی ندارد کجا سفر کنیم. همیشه هوادارانمان در کنارمان هستند. فردا بازی مهمی داریم و هواداران از ابتدا تا دقیقه آخر از ما حمایت خواهند کرد. هوادارانی فوق العاده داریم و همیشه در کنارمان هستند و فرقی نمی کند کجا بازی کنیم.