به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا دیشب تایید کرد که پس از چراغ سبز لالیگا به طرح امکان سنجی اقتصادی بارسلونا، دکو به نمایندگی از باشگاه راهی ترکیه شده تا مقدمات جذب آردا گولر که به مسی ترکیه معروف شده را فراهم کند. موندودپورتیوو امروز گزارش داد که مذاکرات با فنر پیشرفت خوبی داشته اما هنوز موانعی جدی بر سر راه این انتقال وجود دارد.

1891493

بند فسخ بازیکن 17.5 میلیون یورو است که پرداختش هم برای بارسا و هم برای هر باشگاه قدرتمند اروپا کار ساده‌ای است اما بارسا رقبایی چون رئال مادرید، پی اس جی، نیوکسل، آرسنال، دورتموند، سویا، میلان و منچستریونایتد را پیش رو دارد.

گولر تحت هر شرایطی می‌خواهد فوتبال ترکیه را ترک کند و معتقد است توانایی این را دارد که در یک تیم برتر اروپایی بدرخشد. قرارداد او با فنر تا 2025 اعتبار دارد و پیشنهاد تمدید را نیز رد کرده است.

1891077

مشکل بارسا برای جذب گولر این است که او نمی‌خواهد یک سال صبر کند در حالی که بارسا گولر را برای تابستان بعد می‌خواهد. بارسا ابتدا قصد دارد گولر را برای تیم دوم خود به خدمت بگیرد در حالی که بازیکن اطمینان دارد می‌تواند در تیم اول بارسا خودش را ثابت کند. گولر می‌خواهد به باشگاهی برود که از ابتدا روی او برای تیم اول حساب کنند.

مشکل دیگر، کمیسیون درخواستی پدر گولر است که گفته می‌شود 20 میلیون یورو برای این انتقال می‌خواهد. همان رقمی که زمانی پدر ارلینگ هالند از انتقال او به دورتموند دریافت کرد. بارسا نمی‌خواهد این مبلغ را بپردازد.