به گزارش "ورزش سه"، خط حمله استقلال در فصل گذشته بازیکنان متعددی را به خود دید. ترافیک موجود در خط حمله استقلال سبب شد فرصت زیادی به برخی نفرات نرسد و دلخوری‌هایی نیز در این خصوص پیش بیاید.

اگرچه استقلال در فصل گذشته با 52 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، اما حالا ابهام‌های زیادی درباره ستاره‌های هجومی آبی پوشان مطرح است.

مهم‌ترین ابهام در خط حمله مربوط به محمد محبی و مهدی قایدی است؛ دو ستاره بوشهری استقلال که مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ آنها هستند. اما درباره مهدی قایدی بعید است این اتفاق بیفتد و وضعیت محبی نیز دشوار شده است.

1879979

از سوی دیگر بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، امیر علی صادقی و پیمان بابایی که جزء نفرات هجومی استقلال در فصل پیش بودند به واسطه قراردادی که دارند، در تمرینات شرکت کرده‌اند اما از جمع آنها قطعا یک یا چند نفر جدا خواهند شد.

مهرداد محمدی تنها بازیکنی است که استقلالی‌ها برای خط حمله خود به خدمت گرفته‌اند و البته مهاجمان دیگری نیز در لیست نکونام حضور دارند که شاید شاهد جذب آنها باشیم.

موضوع مهم این است که جواد نکونام تصمیم گرفته تا زمانی که بازیکنان مدنظرش جذب نشدند، درباره نفرات مازاد تصمیم نگیرد و حضور همه بازیکنان هجومی در تمرینات نیز از همین مسئله نشات می‌گیرد.

برای آنکه تصمیم جواد نکونام در راستای کم کردن ترافیک در خط حمله و بالانس بین مهاجمان را بدانیم، باید منتظر روزهای آینده بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود.