رونالدینیو می گوید از جدایی مسی از بارسلونا سورپرایز شده اما مهم این است که هر جا بازی می کند، خوشحال باشد.

رونالدینیو، اسطوره باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای در حاشیه مراسمی در شهر بارسلونا، در مورد وضعیت فعلی باشگاه سابق خود، عثمان دمبله، لیونل مسی، پدری و رافینیا، هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از اسپورت، رونالدینیو در این مصاحبه در مورد شباهت های بین بارسلونا در زمان حضور او و بارسلونای فعلی گفت:

کمی شبیه هستند، ما کمی بد کارمان را شروع کردیم و سپس به اوج بازگشتیم. امیدوارم که آن ها نیز بتوانند کاری که ما در زمان خودمان انجام دادیم را انجام دهند. برای ژاوی خیلی خوشحالم و امیدوارم به عملکرد عالی خود ادامه دهد و شادی را برای هواداران بارسا به ارمغان بیاورد. پدری؟ امیدوارم بتواند عصری جدید را در بارسلونا رقم بزند. او کیفیت زیادی دارد و در حال نشان دادن آن است.

دمبله؟

بارسلونا بزرگ ترین باشگاه دنیاست. بازیکنان بسیار اندکی فرصت بازی در این باشگاه را دارند و این فقط در مورد او صدق نمی کند، بلکه برای تمام بازیکنان دنیا همین طور است.

مسی؟

وقتی او از بارسا جدا شد سورپرایز شدم اما او دوست خوب من است و مهم این است که خوشحال و خوب باشد. اگر او خوشحال باشد، اهمیتی ندارد کجا بازی می کند.

رافینیا، هافبک لیدز یونایتد؟

خیلی دوست دارم رافینیا به بارسا بپیوندد. فکر می کنم در صورت پیوستن به بارسلونا، خیلی خوب در این تیم جا خواهد افتاد و با شرایط این باشگاه وفق پیدا می کند. او را به خوبی می شناسم و او کیفیت زیادی دارد.