به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، پدیده جوان فوتبال ترکیه، این روزها مورد توجه تیم‌های مطرح زیادی چون بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته‌ است. گولر قصد ترک فنر را دارد و حالا برای خرید او بین رئال و بارسا جدال جالبی را شاهد هستیم. هر دو باشگاه، نمایندگان خود را به ترکیه فرستاده اند تا گولر را متقاعد کنند.

1891493

پیشنهاد رئال برای گولر به این شرح است: پرداخت 17.5 میلیون یورو بند فسخ قرارداد گولر در سه قسط و در عوض 20 درصد از رقم انتقال او در آینده نیز به فنرباغچه خواهد رسید. رئال 8.5 میلیون یورو را بلافاصله به فنر خواهد داد. 4.375 میلیون یورو پس از سال اول و 4.375 میلیون یورو را نیز پس از سال دوم پرداخت می‌کند.

این در حالی است که بارسا 17.5 میلیون یورو را یکجا پرداخت می‌کند ولی آردا را یک فصل به فنر قرض خواهد داد. بارسا پرداخت دستمزد سال اول بازیکن را نیز تقبل می‌کند.

1891963

طبق ادعای روزنامه حریت، فردا گولر در نشستی با رئیس باشگاه فنرباغچه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد؛ اینکه ماندنی است یا راهی یکی از دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا خواهد شد. فاناتیک در همین رابطه ادعا کرد که پیشنهاد بارسا برای گولر متقاعد کننده نبوده و او ترجیح می دهد راهی رئال مادرید شود. طبق گزارش این منبع ترکیه‌ای، رئال برنده ال‌کلاسیکو برای جذب گولر شده ولی در هر صورت تا فردا باید برای خبر نهایی در این مورد صبر کرد.