به گزارش "ورزش سه"، علی امیری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص نصب بنر وی و حجت کریمی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال در کمپ حجازی و حضور آدم‌های اضافه در محل تمرین این تیم عنوان کرد: وقتی تمرین باز است، هر شخصی می‌تواند به تمرین بیاید و ما با نیروی انتظامی مکاتبه لازم و زمان شروع تمرین را اعلام کردیم و مسؤولیتی متوجه باشگاه نبود چون ما همه این کارها را انجام دادیم. خیلی از این افراد در فصل های گذشته نیز در تمرینات استقلال حضور پیدا کردند و ما نمی توانستیم کسی را از حضور در تمرین منع کنیم.

او با بیان اینکه وظیفه کنترل جمعیت برعهده باشگاه نیست، ابراز کرد: وقتی در یک مکان عمومی اعلام می کنید که تمرین هست، دیگر تامین امنیت وظیفه ما نیست. ما از نیروی انتظامی درخواست کردیم تا امنیت محل تمرین را برعهده بگیرد.

ویدئو: 304712

قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه در دو ماه اخیر کریمی اقدامات بسیار خوبی انجام داد، گفت: مدیران عامل زیادی آمدند و رفتند ولی فقط آقای کریمی پول استراماچونی را پرداخت کرد و دیگر بدهی‌ها مثل پادووانی و ... را هم داد. از سوی دیگر نکونام را که هواداران برای حضور روی نیمکت می‌خواستند، به تیم آورد.  

امیری یادآور شد: البته این تنش روی سکوها می‌تواند شک و شبهه‌دار هم باشد. وقتی دو ماه یک مدیرعامل کارهایی انجام داده که در پنج سال گذشته بی‌سابقه است، این اتفاقات می‌افتد!

امیری تاکید کرد: اگر ما به کار خودمان شک و شبهه داشتیم، تمرین را برگزار نمی‌کردیم و می‌توانستیم تمرین را بسته انجام بدهیم ولی بخاطر اینکه به خودمان اطمینان داشتیم تمرین را باز گذاشتیم و واقعا هم از تماشاگران تشکر می‌کنیم. هواداران قدرشناسی داریم و به خودمان بابت داشتن آنها می بالیم.