به گزارش "ورزش سه"، علی امیری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص دلیل زدن بنر او و حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در نخستین جلسه تمرینی پیش فصل و پاره شدن بنرها ابراز کرد: خوب شد آن بنرها را پاره کردند. آقای کریمی و بنده در جریان آن بنر نبودیم. ضمن اینکه با کسی که آن بنر را زده بود، برخورد کردیم. از بچه‌های کمپ ناصر خان بودند که بنر را زدند ولی بنده و آقای کریمی گفتیم که هر کسی بنر را پاره کرد، کار درستی انجام داد. با وجود ناصر خان و منصور خان، دلیلی ندارد بنر ما زده شود.

قائم مقام باشگاه استقلال تاکید کرد: زمانی که ما وارد کمپ شدیم و به رختکن رفتیم، بنر را نزده بودند ولی وقتی ما از مقابل در ورودی رد شدیم و به داخل کمپ رفتیم، به یکباره این بنرها را زدند که اصلا ما در بدو ورود ندیده بودیم.

ویدئو: 304715

او درباره دلیل دست دادن حجت کریمی با فرد حاشیه ساز که با هواداران درگیر شده بود، ابراز کرد: هر فردی که آنجا رد شد، آقای کریمی بخاطر احترام به طرف مقابل با وی دست داد که با آن شخص حاشیه‌ساز هم به همین دلیل دست داد، وگرنه شناختی از او نداشت.

قائم مقام باشگاه استقلال تصریح کرد: ما چندین بار عذرخواهی کردیم و از هواداران استقلال معذرت خواستیم و می دانیم اشتباهی رخ داده و به عنوان مسؤولان باشگاه معذرت می خواهیم و قول میدهیم که این اتفاقات نیفتد.